بارش شدید باران در کلات خسارت به بار آورد

فرماندار کلات گفت: بارش شدید باران و جاری شدن روان آبها در این شهرستان به مزارع، باغات و تاسیسات زیربنایی این شهرستان خسارت وارد کرد.

بارش شدید باران در کلات خسارت به بار آورد

به گزارش مشهد فوری ، مهدی ناصری اظهارداشت: بارشهای دیروز به ویژه در مسیر رودخانه ارچنگان موجب بروز خسارت و آبگرفتگی در مزارع، باغات و شالیزارهای پائین دست این رود در روستاهای سینی کهنه، چرم، ارچنگان و ایدلیک شد.
وی اضافه کرد: بارش تگرگ در شهر زاوین نیز به بخشی از مزارع این منطقه آسیب زد و می توان گفت در مجموع 20 هکتار از باغات و زمینهای کشاورزی شهرستان کلات از بارشهای دیروز آسیب دید.
فرماندار کلات گفت: علاوه بر راه روستایی سینی، پل ورودی روستای آبگرم نیز آسیب دید که موجب انسداد و قطع ارتباط آبگرم و هفت روستای دیگر شد.
ناصری به آبگرفتگی سه منزل در این شهرستان اشاره و بیان کرد: سیل به تاسیسات آب روستاهای کالو، کرناوه، ارچنگان و چرم آسیب رساند و هم اکنون آب این روستاها قطع است.
وی همچنین از قطع برق روستای قلعه نو به علت واژگونی تیرهای انتقال برق خبر داد و گفت: با تلاش ماموران اداره برق شب گذشته برق این منطقه وصل شد.
فرماندار کلات گفت: با توجه به بارش باران و آب شستگی حاشیه کوهها و وارد شدن سنگ و گل و لای به درون جاده های فاقد شانه خاکی در مسیرهای مشهد - کلات و کلات - درگز لازم است رانندگان برای تردد در این دو جاده اصلی احتیاط کنند.
مرکز شهرستان 38 هزار نفری کلات در فاصله 155 کیلومتری شمال مشهد واقع است. کلات از سمت شمال و شرق با جمهوری ترکمنستان هم مرز است.

منبع: ایرنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها