تابش در گفت و گو با خبرفوری:

کشور شرایط سختی دارد/ حجم بالای تحریم‌ها تاثیرگذار بوده است اما ملت ایران دست از مقاومت برنمی‌دارند/ ساختار اصلاح‌طلبان در حال تغییر است

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از شرایط سخت حاکم در کشور سخن گفت و تاکید کرد: حجم بالای تحریم‌ها تاثیرگذار بوده است اما ملت ایران از مقاومت دست برنمی‌دارند.

کشور شرایط سختی دارد/ حجم بالای تحریم‌ها تاثیرگذار بوده است اما ملت ایران دست از مقاومت برنمی‌دارند/ ساختار اصلاح‌طلبان در حال تغییر است

محمدرضا تابش عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره وضعیت این روزهای اصلاح‌طلبان باتوجه به افزایش انتقادات مردمی از دولت اظهار کرد: اینکه بگوییم اصلاح‌طلبان شرایط سختی را دارند درست نیست چراکه به طورکلی بابد گفت شرایط کشور سخت است و هم حجم تحریم‌ها اثرگذار بوده است و بستر برای حرکت دولت فراهم نبوده و طبعا دولت نتوانسته به مقاصدش برسد از این رو نارضایتی‌ها و گلایه‌مندی‌هایی از طرف مردم وجود دارد.

وی افزود: مردم با وجود مشکلات نسبت به اصل انقلاب اسلامی، آرمان ‌و ارز‌شها پایبندتر شده‌اند کمااینکه الان می‌بینیم با قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی توسط ترامپ ملت یکپارچه علیه این اقدام آمریکا موضع گرفتند گرچه دچار سختی و تنگدستی هستند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انشاالله با این رویکرد مردم حضور و شرکت آنها در انتخابات با مجموعه اقداماتی که انجام می‌شود و ملت علایق خدمت‌گذاران را برای خدمت به مردم مشاهده می‌کنند و ما مشارکت قابل قبولی در انتخابات داشته باشیم.

تابش درباره وضعیت اصلاح‌طلبان گفت، این طیف در هر صورت اصول و قواعدی را برای خودشان دارند و بر مبنای این اصول کارشان را سازمان دادند و البته در برخی از مقاطع نیز نتوانستند توفیقاتی را کسب کنند از این رو از مردم عذرخواهی کردند و دلایل عدم موفقیت خود را بیان کردند که این موضوع باید یک مقدار پررنگ‌تر شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ما تجدید ساختار در بدنه اصلاح‌طلبان را باتوجه به پیشنهادات احزاب و چهره‌های حقوقی برای مشارکت بیشتر در بدنه مجموعه خود آغاز کردیم و الان تشکیلات مرکزی اصلاح‌طلبان مهیای کار است.

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه انشاالله کارهای سازمانی اصلاح‌طلبان به زودی در سراسر کشور عملیاتی می‌شود گفت: امیدواریم مجموعه اصلاح‌طلبان بتواند در خدمت مردم باشیم و خواسته‌های آنها اجابت کنیم که همه چیز خود را در راستای انقلاب اسلامی دادند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ههه
    0

    پس چی شد تا دیروز تحریمها فرصت بود حالا فشار آورده نکنه برای شما هم گرونی معضل شده مفت خورها وگردن کلفتهای عزیز عیب نداره هنوز یک سری از مردم نفهمیدن شما چی هستید

  • ف.ص
    0

    دیگه حناتون رنگ نداره شما جنم وجربزه اصلاح و تغییرو ندارین کم سرمردمو شیره بمالین.دیگه کلا امیدمون قطع شده .سال ۷۶ رای دادم بعد ۸۸ وبعدش فقط ۹۶ رای دادم که آخرین رای عمرم بود خودمو لعنت کردم که دیگه به هیچ کسی رای ندم حداقل احساس گناه نمیکنم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها