سید حسن نصرالله: سپاه پاسداران در راس نبرد با تروریست‌هاست

دبیرکل حزب الله لبنان به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران واکنش نشان داد.

سید حسن نصرالله: سپاه پاسداران در راس نبرد با تروریست‌هاست

سیدحسن نصرالله ،دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در روز جانباز گفت: دولت فعلی آمریکا نه تنها حامی تروریسم است بلکه خود دولتی تروریستی است؛ آمریکا به منظور ابقای رژیم اشغالگر تروریست، امت را به ذلت و خواری می کشاند و مقاومت و نیروهای مقاوم را تروریسم می خواند، نیروهای آمریکایی به بهانه بمباران های اشتباهی، دهها هزار غیرنظامی را به قتل رساندند.

وی با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران تاکید کرد: قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان های تروریستی، اوج وقاحت و گستاخی آمریکاست، تروریست خواندن سپاه پاسداران اقدامی بی سابقه است.

دبیرکل حزب الله لبنان ضمن محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه گفت: سپاه پاسداران نقشی غیرقابل انکار در دفاع از اسلام و امت اسلامی دارد، سپاه پاسداران به حمایت از نیروهایی که با تروریست‌ها مبارزه کردند، اکتفا نکرد بلکه خود در راس نبرد با تروریستها بود، و در این راه شهدا و مجروحانی تقدیم کرد.

وی تاکید کرد: تصمیم آمریکا در واقع واکنشی به شکست طرحها و نقشه های آمریکایی است.

سیدحسن نصرالله در ادامه گفت: زمانی که آمریکا سپاه پاسداران و ما را در فهرست تروریسم قرار می دهد، این امر نشاندهنده قوت و قدرت ماست نه ضعف، سپاه پاسداران در معادلات منطقه از جایگاهی محوری برخوردار است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: محور مقاومت در حال حاضر به محکومیت این تصمیم اکتفا می کند اما بدین معنا نیست که ما ابزارهای قدرت را دارا نیستیم.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها