ایراندوست: درباره ترکیب تیم ملی صحبت نمی‌کنم

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان گفت: با توجه به اینکه چین تایپه سطح بالاتری نسبت به ما ندارد، پیش‌بینی می‌کردم ایران مقابل این تیم به برتری برسد.

ایراندوست: درباره ترکیب تیم ملی صحبت نمی‌کنم

مریم ایراندوست درباره نتایج تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مسابقات انتخابی المپیک توکیو اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ من امیدوار بودم که ایران در دیدار با چین تایپه به برتری برسد، حتی پیش‌بینی نتیجه ۳ بر یک را داشتم، آن هم به دو دلیل؛ اول این‌که ما همیشه مقابل تایپه بازی نزدیکی داشتیم و یک‌طرفه نبود. دو باخت مقابل این تیم و همین‌طور یک برد که کسب کرده بودیم، با نتایجی نزدیک بود. فوتبال ما و چین تایپه نزدیک بهم است و این کشور سطح بالاتری نسبت به ما ندارد.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: دومین دلیل این‌که تیم ملی فوتبال ایران اردوهای منظمی را داشت، چند سال قبل نمی‌گویم در زمان چه کسی، آن‌قدر به فوتبال بانوان بها داده نمی‌شد. نزدیک اعزام اردویی را تشکیل می‌دادند و تیم را راهی مسابقات می‌کردند، اما در این دوره تیم ملی به صورت منظم یک سال در اردو بود که این اواخر همیشه اردوها تشکیل می‌شد. تیم ملی هم دیدارهای تدارکاتی داشت که اعتقاد دارم که بازهم باید بیشتر شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان درباره این‌که با وجود گذشت ۱۳ سال از تشکیل تیم ملی هنوز تیم نوپایی داریم، یادآور شد: باید برای این تایمی که دیر شروع کردیم، برنامه‌ریزی کنیم. این‌که با چه برنامه‌هایی می‌توان این تاخیر را پر کرد. برگزاری لیگ منظم یکی از دلایل است که می‌تواند به تیم ملی کمک کند، اما امسال به خاطر مسابقات جوانان و نوجوانان لیگ ما بارها تعطیل شد.

ایرندوست افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: در ایران بازیکنان خوبی داریم، وقتی در فوتسال قوی عمل می‌کنیم، اگر در فوتبال هم همان برنامه‌ریزی، مدیریت و هدف‌گذاری مناسب را داشته باشیم، در یکی دو سال آینده جزو ۵ تیم اول خواهیم بود. همانطور که می‌دانید بهترین تیم‌های جهان در آسیا هستند، پس ما هم با قرار گرفتن در ۵ تیم اول، جزو بهترین‌های جهان خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره ترکیب ایران در سه مسابقه برگزارشده مقدماتی المپیک چیست، تصریح کرد: در این مورد صحبتی نمی‌کنم، چون بازیکنان خودم در اردو و تیم بودند نمی‌خواهم ذهنیتی به وجود بیاید. کادر فنی یک تصمیمی گرفته، ما هم به آن احترام می‌گذاریم. فدراسیون کمیته فنی دارد که بهتر می‌تواند در این خصوص نظر دهد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان درباره شرایط این تیم در لیگ هم خاطرنشان کرد: ما پیگیر هستیم، بازی آخر شورای شهر انزلی پول داد تا دیدار ما برگزار شود. ما ۴ بازیکن را از دست داده‌ایم،‌ دو سه روز پیش هم یاسمن فرمانی را از دست داده‌ایم. ملوان شرایط خوبی ندارد و این اتفاقات باعث شده از نظر مهره خلع سلاح شویم.

ایراندوست با اشاره به مشکلات مالی عنوان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مشکلات مالی زیاد است،‌شورای شهر، شهردار و فرماندار قول‌هایی داده‌اند تا تیم ما اعزام شود. ۹ بازی از لیگ مانده که ۵ بازی میهمان و ۴ بازی میزبان هستیم. آن‌ها قول داده‌اند هزینه‌های سفر را بدهند. در این یک ماه اخیر به تنها چیزی که فکر نکردم مسئله فنی است؛ چراکه نگران هزینه‌ها هستم.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها