ژاوی: امیدوارم دوباره برای السد گل بزنم

زننده هر دو گل قهرمان قطر در تاشکند مدعی شد این تیم در نیمه دوم می توانست گل برتری را بزند و با سه امتیاز به دوحه بازگردد.

ژاوی: امیدوارم دوباره برای السد گل بزنم

السد در روزی که در همان ده دقیقه ابتدایی بازی با درخشش کاپیتان اسپانیایی با دو گل از میزبان ازبک خود پیش افتاده بود در نهایت با تساوی و کسب تنها یک امتیاز تاشکند را ترک کرد تا ماموریت ژاوی در بازگشت به میادین نیمه تمام باقی بماند.


زننده هر دو گل السد در پایان بازی گفت:« نیمه اول را خیلی خوب و توفانی آغاز کردیم اما نمی دانم چرا بعد از 15 دقیقه ابتدایی به یکباره بازی را از دست دادیم و کار برای مان دشوار شد».


او ادامه داد:« در نیمه دوم با توصیه های کادر فنی به بازی مسلط شدیم و در خیلی از جدال ها و جنگ های تن به تن مقابل تیم فیزیکی پاختاکور برتر بودیم. تاکتیکی بهتر از حریف ارائه دادیم و شایسته گل برتری بودیم اما همان طور که سرمربی گفت نتیجه ای برای دو تیم رقم خورد که عادلانه به نظر می رسید».


ستاره اسپانیایی با اشاره به دو بار گلزنی در تاشکند تصریح کرد:« همواره گلزنی طعم خاصی دارد و من هم این طعم را دوست دارم. خوشحالم دو بار این کار را انجام دادم و امیدوارم که در بازی های آتی هم بتوانم برای السد گلزنی کنم».


ژاوی در پایان با ارزشمند خواندن امتیاز در تاشکند گفت:« این امتیاز ارزش بسیار زیادی در دور برگشت خواهد داشت چون می تواند ما را به هدفی که صعود به عنوان تیم اول گروه است، برساند».

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها