برنامه بازی های لیگ یک با حضور مدعیان

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان برای حفظ صدر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول کار سختی مقابل بادران خواهد داشت.

برنامه بازی های لیگ یک با حضور مدعیان

هفته سی‌ویکم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز (چهارشنبه) با انجام هفت دیدار پیگیری می‌شود. در مهمترین بازی امروز، گل‌گهر سیرجان برای حفظ صدرنشینی خود مقابل بادران صف‌آرایی می‌کند. گل‌گهر پس از اینکه نتوانست در هفت دیدار قبلی خود به پیروزی دست یابد، هفته گذشته موفق شد از سد شهرداری تبریز بگذرد و جایگاهش را در صدر جدول لیگ دسته اول مستحکم کند. شاگردان وینکو بگوویچ نسبت به دو تیم پایین‌تر از خودشان یعنی شاهین و آلومینیوم، یک بازی کمتر دارند و با توجه به دیدارهای پیش رو، در صورت شکست بادران می‌توانند زودتر از پایان فصل به قهرمانی مسابقات برسند.
بادران هم در چهار دیدار قبلی خود، دو تساوی و دو پیروزی کسب کرده و حالا در رتبه هفتم جدول قرار دارد. نارنجی‌پوشان با وجود از دست دادن شانس صعود به لیگ برتر و اینکه دیدارهای سختی در هفته‌های آینده پیش رو دارند، تلاش می‌کنند رده‌ای بهتر از جایگاه پنجم فصل گذشته خود به دست بیاورند.

شاهین شهرداری بوشهر هم در این هفته به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت. مدیران و اعضای تیم شاهین در هفته گذشته تلاش کردند تا این بازی را به هفته آخر موکول کنند که با پاسخ منفی سازمان لیگ مواجه شدند. با این حال و در شرایطی که شاهین در هفته آخر استراحت خواهد داشت، بازی با مس رفسنجان را می‌توان راحت‌ترین بازی شاگردان عبدالله ویسی در چهار هفته پایانی لیگ یک دانست.
مس رفسنجان شش هفته پیش موفق شد گل‌گهر سیرجان را با شکست 4 بر یک بدرقه کند. تنها دیدار مس در نیم‌فصل دوم برابر مدعیان که به شکست نماینده رفسنجان ختم شد، جدال هفته گذشته این تیم مقابل آلومینیوم اراک بود که شاگردان میشو کریستیچوویچ، بازی را با پنالتی دقیقه 5+90 واگذار کردند. آنها پیش‌تر مس کرمان را شکست دادند و سرخپوشان پاکدشت و گل ریحان البرز را متوقف کردند.

ملوان بندرانزلی هم امروز میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. ملوانان به هیچ وجه شرایط مالی خوبی را تجربه نمی‌کنند و برخی هواداران و نیز شورای شهر انزلی، هزینه‌های تیم ملوان را پرداخت می‌کنند. ملوان هفته گذشته و در حالی که چند بازیکن و حتی سرپرست این تیم به دلیل کاهش هزینه‌ها به کرمان نرفته بودند، برابر مس کرمان به تساوی رسید و در رده یازدهم جدول جای گرفت.
آلومینیوم اراک هم هفت امتیاز از سه هفته گذشته به دست آورده و به لطف لغزش‌های سرخپوشان پاکدشت و گل ریحان، در جایگاه سوم جدول حضور دارد. آبی‌پوشان اراکی برای تحقق رؤیای صعود به لیگ برتر، در هفته‌های آتی به مصاف بادران و سرخپوشان پاکدشت می‌روند و یک هفته نیز استراحت خواهند داشت.

برنامه دیدارهای هفته سی‌ویکم لیگ دسته اول به شرح زیر است:

ملوان بندرانزلی - آلومینیوم اراک
خونه‌به‌خونه مازندران - نود ارومیه
بادران تهران - گل‌گهر سیرجان
سرخپوشان پاکدشت - فجر سپاسی شیراز
شهرداری تبریز - شهرداری ماهشهر
مس رفسنجان - شاهین شهرداری بوشهر
کارون اروند خرمشهر - گل ریحان البرز

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها