نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

انتخاب استاندار گلستان در اولویت نیست/ طرح سوال از وزرای نیرو و جهاد کشاورزی

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط فعلی و درگیری استان با مشکلات سیل، انتخاب استاندار جدید گلستان در اولویت قرار ندارد.

انتخاب استاندار گلستان در اولویت نیست/ طرح سوال از وزرای نیرو و جهاد کشاورزی

علیرضا ابراهیمی در گفتگو با خبر فوری ، اظهار کرد: سیل گلستان در روزهای پایانی سال 97 کام مردم ایران و گلستان را تلخ کرد اما شاهد کمک‌های مردمی زیادی بودیم و حس نوع دوستی و همبستگی همواره بین مردم جاری بوده است.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس هم برای پیگیری مشکلات در مناطق سیل زده حاضر شدند، تصریح کرد: روز دوشنبه جلسه مجمع نمایندگان اسان گلستان را در صحن علنی مجلس پیرامون مشکلات سیل برگزار کردیم و برنامه ریزی‌های لازم انجام شد تا مشکلات مردم هر چه زودتر در آق قلا و گمیشان برطرف شود.

ابراهیمی افزود: در حال حاضر اولویت در مناطق سیل زده استان، خروج آب از شهر، رسیدگی به مسائل بهداشتی و جلوگیری از خسارت‌های وارد شده است.

وی ادامه داد: مشکلات مناطق سیل زده از طریق بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و برخی نهادهای دیگر در حال پیگیری است و بخش‌هایی مانند واحدهای تولیدی آسیب دیده آمارگیری شده‌اند تا مشکلات آنها برطرف شود.

وی یادآور شد: طرح جامع سیل گلستان همچنان در حال پیگیری است تا آن را به سرانجام برسانیم و در حوادث بعدی شاهد خسارت‌های کمتری باشیم.

صحبتی در مورد گزینه‌های استانداری گلستان نشده است

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح سوال از برخی وزرا گفت: طرح سوال از وزرای نیرو و جهاد کشاورزی بیش از سایر وزرا در حال پیگیری است و همچنین جلساتی با کمیته امداد، بنیاد مسکن و وزارت کشور برگزار خواهد شد.

ابراهیمی در خصوص انتخاب استاندار جدید خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی انتخاب استاندار در اولویت نیست و باید به آقای غراوی سرپرست استانداری گلستان کمک کنیم تا مسائل و مشکلات حال حاضر را با قدرت و قاطعیت پیگیری کند.

وی ادامه داد: باید با کمک تمام مسئولان استانی مشکلات مناطق سیل زده آق قلا و گمیشان را حل کنیم و در شرایط فعلی در مورد گزینه‌های استانداری گلستان صحبتی نشده است.

خطر رانش زمین و ریزش کوه رامیان و آزادشهر را تهدید می‌کند

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در خصوص رانش زمین و ریزش کوه در آزادشهر و رامیان گفت: در محورهای آزادشهر به شاهرود و رامیان به شاهرود، رانش زمین و ریزش کوه رخ داده اما مسیرها برای تردد مسافران باز است.

ابراهیمی تصریح کرد: به دلیل بارش باران خاک این مناطق متزلزل شده و با کوچک‌ترین بارش امکان رانش و ریزش وجود دارد.

وی اضافه کرد: 15 کیلومتر از محور خوش ییلاق در معرض رانش و ریزش قرار دارد و دیواره سازی آن نیازمند حجم وسیعی است.

وی یادآور شد: در حال حاضر برای جابجایی روستاهای این منطقه که دچار رانش و ریزش شده‌اند برنامه‌ای نداریم و امیدواریم با پیگیری‌ها شرایط به حالت عادی بازگردد.

منبع: خبر فوری

73

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها