عمران خان: مودی و نتانیاهو دچار ورشکستگی اخلاقی شده‌اند

نخست‌وزیر پاکستان با اشاره به اقدامات هند در کشمیر و همچنین وعده نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه انتخابات این رژیم، گفت: نارندرا مودی و بنیامین نتانیاهو دچار ورشکستگی اخلاقی شده‌اند.

عمران خان: مودی و نتانیاهو دچار ورشکستگی اخلاقی شده‌اند

عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان اعلام کرد: رهبران اسرائیل و هند با بیان اظهاراتی درباره کرانه باختری و همچنین کشمیر در برابر تعهدشان برای اجرای قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های شورای امنیت دچار ورشکستگی اخلاقی شده‌اند.

او در ادامه اظهاراتش این سوال را مطرح کرد که آیا مردم اسرائیل و هند با دیدن این رهبران که برای پیروزی در انتخابات دست به چه کارهایی می‌زنند، دچار نفرت و تعجب نمی‌شوند؟

هندی‌ها قرار است در یک روند انتخاباتی هفت مرحله‌ای از ۱۱ آوریل پای صندوق‌های رأی بروند.

از سوی دیگر اسرائیلی‌ها امروز (سه‌شنبه) پای صندوق‌های رأی رفته‌اند تا تکلیف نخست‌وزیر آتی خود را مشخص کنند. در این میان، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم به دنبال تصدی پنجمین دوره نخست‌وزیری است. نتانیاهو در کمپین انتخاباتی خود وعده داد که برخی از مناطق کرانه باختری را به اراضی اشغالی ملحق کند.

عمران خان پیش‌تر اعلام کرد، دولت هند به دنبال شعله‌ور کردن تنش‌ها و اقدامات تحریک‌آمیز در آستانه انتخابات است. بعد از حوادث اواسط ماه فوریه تنش‌ها میان پاکستان و هند افزایش یافت.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها