نقوی حسینی: وزیر راه و شهرسازی در خصوص مبالغ بالای اجاره بهای مسکن کاری کند

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه میزان اجاره بهای مسکن خیلی بالاست، در تذکری به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: مردم در خصوص اجاره مسکن با مشکل روبرو هستند.

نقوی حسینی: وزیر راه و شهرسازی در خصوص مبالغ بالای اجاره بهای مسکن کاری کند

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و تبریک روز بزرگداشت پاسدار انقلاب اسلامی، اقدام دولت آمریکا در خصوص قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی محکوم کرد و گفت: سپاه پاسداران نهادی از بطن مردم، مقبول و محبوب قلوب مردم است، امروز نمایندگان همه بیان کردند که پاسدار هستند البته همه ملت ایران پاسدار هستند.

وی در تذکری به دولت و وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: یک بار برای همیشه مطالبات فرهنگیان پرداخت شود، چندین بار وزیر آموزش و پرورش در سال گذشته مصاحبه کرده و تاریخ‌های مختلفی را مانند اول مهر، پایان پاییز و پایان اسفند ماه برای پرداخت مطالبات فرهنگیان اعلام کرده است ، اما باز هم پرداخت نشد و یک بار هم آقای نوبخت اعلام کرد که حتما مطالبات فرهنگیان پرداخت خواهد شد اما هنوز این پرداخت انجام نشده است، ۹ ماه است که فرهنگیان منتظر به نتیجه رسیدن موضوع مطالبات خود هستند.

نقوی حسینی با اشاره به موضوع حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی از حقوق های صد هزارتومانی تا مبالغی همچون ۵۰۰ هزارتومان یا ۷۰۰ هزارتومان دریافت می‌کنند، این افراد عروس، داماد یا نوه دارند و با بیماری‌های مختلف روبه‌رو هستند لذی حقوق های این عزیزان هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود و افزایش به نحوی باشد که بتوانند مخارج زندگی خود را تامین کنند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر راه اظهار کرد: میزان اجاره بها مسکن خیلی بالا است نمی‌دانم مسئولین دولتی خودشان مستاجر هستند یا خیر؟ مردم در خصوص اجاره مسکن با مشکل روبرو هستند که وزیر راه و شهرسازی باید برای تامین مسکن محرومین فکری اساسی کند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها