متولدین کدام ماه‌ها با هم سازگار هستند؟

ماه و سال تولد شما تنها باعث خصوصیات اخلاقی منحصربفرد برای شما نیست بلکه می‌تواند در روابط احساسی شما با سایر ماه‌ها نیز اثر بگذارد و باعث یک ازدواج موفق یا ناموفق شود.

متولدین کدام ماه‌ها با هم سازگار هستند؟

کارشناسان در جدیدترین تحقیقات خود دریافتند ماه و سال تولد افراد بر نوع رفتارهای آن‌ها با دیگران موثر است و می‌تواند باعث موفقیت در برخی روابط و یا شکست در برخی روابط دیگر شود. کارشناسان دلیل این تغییر شخصیت و خصوصیات اخلاقی را به خاطر دمای هوا، میزان دریافت نور خورشید و سایر خصوصیات محیطی می‌دانند که باعث می‌شود هر فرد متولد در هر ماه از سال روحیات و خصوصیات خاصی داشته باشد.

البته به صورت یک نسخه کامل نمی‌توان تمامی متولدین ماه‌ها را مانند همدیگر دانست، اما به طور کلی برخی از متولدین ماه‌ها با برخی دیگر تفاهم بیشتری دارند و با برخی ازماه‌ها تفاهم کمتری دارند. هر چند که تحقیقات علمی جدید هیچ گونه ارتباطی بین نحوه قرار گرفتن ستاره‌ها با ویژگی‌های شخصیتی نمی‌داند و کارشناسان این شباهت‌ها را تنها یک بحث آماری می‌دانند.

ماه‌های ساگاز بنا به تحقیقات ستاره شناسی که از قرن‌های پیش به جای مانده و به نحوه قرارگیری ستاره‌ها و صورت‌های فلکی مربوط است، که به شرح زیر می‌باشد:

ماه فروردین و ماه بهمن:

هیچ وقت حالت یکنواختی و کسالت آوری در زندگی و آشنایی یک متولد بهمن با فروردین وجود ندارد، در صورت ازدواج آن‌ها زندگی پرهیجان و ماجراجویانه‌ای دارند و به مناطق مختلفی سفر می‌کنند. زمانی که باید به انجام کار‌ها بپردازند یک تیم کاری موفق و هوشمند هستند و می‌توانند به سرعت کار‌ها را به اتمام برسانند، دعوا، قهر و تلخکامی بین یک متولد بهمن و فروردین وجود ندارد، آن‌ها دوستان مشترک زیادی دارند در عین حال برخی مواقع از تنهایی و انزوا نیز لذت می‌برند.

ماه اردیبهشت و تیر:

متولدین این دو ماه نیز تفاهم بسیار خوبی با یگدیگر دارند، آن‌ها به خوبی همدیگر را درک می‌کنند و به لحاظ عاطفی به هم بسیار نزدیک هستند. متولدین این دو ماه در صورت ازدواج قدردان همدیگر هستند و از بودن با هم لذت می‌برند، عشق بین آن‌ها پیوندی بسیار قوی و ستودنی است.

ماه خرداد و بهمن:

در صورت ازدواج متولدین این دو ماه همدیگر را ستایش می‌کنند و به یکدیگر برای رشد خلاقیت و ایده‌ها کمک می‌کنند، آن‌ها هماهنگی کاملی با همدیگر دارند و از گذراندن وقت با همدیگر لذت میبرند، هر چند که استقلال کاملی هم دارند و هیچ وقت مانع از پیشرفت و موفقیت همدیگر نمی‌شوند.

ماه تیر و ماه اسفند:

متولدین این دو ماه نیز همدیگر را تحسین می‌کنند و تفاهم کاملی با هم دارند، آن‌ها دارای یک حس قوی و یک پیوند ناگسستنی، ولی محکم هستند ود ر صورت ازدواج زوج موفق و عاشقی هستند.
آن‌ها از سازگاری خوبی با هم برخوردار هستند و می‌توانند با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کرده و دوستان زیادی داشته باشند.

ماه مرداد و ماه آذر:

شور و شوق بین متولدین این دو ماه هنگام ازدواج بالا است و باعث شادی و زندگی سرشار از عشق بین آن‌ها می‌شود. زن و شوهرهای متولد این دو ماه علاقه و کشش شدیدی برای بدست آوردن موفقیت دارند و به شدت یکدیگر را برای رسیدن به اهدف بالا در زندگی تشویق می‌کنند. آن‌ها بسیار معاشرتی هستند و از بودن در جمع‌های دوستانه لذت می‌برند و اغلب در مهمانی‌ها و جشن‌های شلوغ و سرشار از مهمان شرکت می‌کنند.

ماه شهریور و ماه اردیبهشت:

زن و شوهرهای متولد این دو ماه نیز تفاهم بسیار زیادی با همدیگر دارند، روابط عاشقانه بین این زوج بسیار پرشور و هیجان است، زندگی آن‌ها صادقانه و صمیمانه و سرشار از دوستی و مهربانی است. آن‌ها دارای ویژگی‌های روحی و اخلاقی مشابهی هستند و به طرز باور نکردنی به هم نزدیک هستند، کمال گرایی و احترام به یکدیگر در این زوج به حد اعلایی وجود دارد و باعث می‌شود تا زندگی سعادتمندانه و موفقی داشته باشند.



ماه مهر و ماه خرداد:

زوجین متولد این دو ماه نیز دارای تفاهم فکری بسیار قوی هستند و هر دو بسیار هوشمند و در کار‌ها موفق هستند. زندگی عاطفی و عاشقانه بین متولدین این دو ماه از گرمی و هیجان بسیار بالایی برخوردار است. این زوج‌ها از یادگیری مطالب جدید لذت می‌برند و هر مطلب جدیدی برای آن‌ها حکم یک گنج با ارزش برای موفقیت را دارد. از دیگر ماه‌های سازگار برای ازدواج می‌توان ماه‌های آبان و تیر، آذر و فروردین، دی و اردیبهشت، خرداد و بهمن و در نهایت اسفند و آبان را نام برد. البته سازگاری بین زوجین برحسب ماه تولد یک قانون نانوشته نیست و بسیاری از زوجین حتی در ماه‌های به اصطلاح ناسازگار تفاهم بسیار خوبی با همدیگر دارند و زندگی شاد و سعادتمندانه‌ای دارند.

کارشناسان توصیه می‌کنند برای داشتن یک ازدواج موفق و سعادتمندانه زوجین به همدیگر احترام بگذارند، به هم عشق بورزند، از خطاهای همدیگر چشم پوشی کنند و همدیگر را ببخشند تا زندگی خوبی داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها