واکنش رهبر معظم انقلاب به اقدام آمریکا؛ گربه‌رقصانی آمریکا علیه سپاه به جایی نخواهد رسید

رهبر معظم انقلاب به اقدام آمریکا در تروریستی خواند سپاه واکنش نشان دادند و گفتند: گربه‌رقصانی آمریکا علیه سپاه به جایی نخواهد رسید.

واکنش رهبر معظم انقلاب به اقدام آمریکا؛ گربه‌رقصانی آمریکا علیه سپاه به جایی نخواهد رسید

رهبر معظم انقلاب شب گذشته در دیدار جمعی از پاسداران و خانواده‌های آنان به‌مناسبت روز پاسدار فرمودند: آمریکا و دشمنان نادان چهل سال است که هر چه در توان داشتند علیه جمهوری اسلامی به کار بستند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند و امروز دست انقلاب و نظام اسلامی در منطقه و بلکه در دنیا باز شده است.
ایشان ادامه دادند: سپاه هم در میدان عملیاتی و مقابله با دشمن در مرزها و حتی چند هزار کیلومتر دورتر در اطراف حرم حضرت زینب(س) پیشقدم است و هم در میدان مقابله سیاسی با دشمن.
فرمانده کل قوا ادامه دادند: آمریکایی‌ها به خیال خود علیه سپاه و در واقع علیه انقلاب و ایران نقشه می‌کشند و گربه‌رقصانی می‌کنند، البته این خباثت‌ها به جایی نخواهد رسید و با برگشتن کید و فریب آنها به خودشان، دشمنان جمهوری اسلامی مانند ترامپ و احمق‌های دور و بر نظام حاکمه آمریکا در حال حرکت به سمت حضیض هستند.
ایشان افزودند: دشمنان ایرانِ عزیز، چهل سال است که انواع فشارهای سیاسی، اقتصادی و تبلیغاتی فراگیر را علیه ملت اِعمال کردند اما حتی آن روز که جمهوری اسلامی تازه‌کار بود، نتوانستند هیچ غلطی بکنند.
مقام معظم رهبری گفتند: بر خلاف تصور دشمنان، عزت و قدرت امروز نظام اسلامی ناشی از بمب اتم نیست، چرا که ما از ابتدا تأکید کردیم سلاح هسته‌ای بر خلاف مبانی دینی ما است و به آن نیازی نداریم، بنابراین اقتدار و عزت امروز ملت ایران در چشم دنیای اسلام، به خاطر ایستادگی، فداکاری و بصیرت مردم است.
ایشان خاطر نشان کردند: بدون تردید انقلاب به پیش خواهد رفت، اما همگان از آحاد مردم و بویژه جوانان تا سپاه پاسداران و کلیه نیروهای مسلح و دستگاههای دولتی باید نقش خود را در این حرکت تشخیص دهند و با الگوگیری از عمل مؤمنانه اولیاء الهی همچون امام بزرگوار، برای خدا و در راه خدا به وظایف خود عمل کنند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    تا نابودی کوس کوبان جنگ منطقه ای آمریکا و نوکران زمانی نمانده است --- آمریکای جنایت پیشه ی ضد بشر که با زیر پا گذاشتن همه قوانین و عرف انسانی بین الملل بنفع ناز پهن دانه ی خود ؛ اسراییل تحریمهای قانون ستیز را علیه مردم خدا پرست ایران اسلامی تحمیل نمود و با این جنایت خود با دستان غرق در خون کوبیدن کوس منحوس جنگ را شروع کرد و با اقدام جنون آمیز جدید سردمدار زنا کار باند حاکم در واشنگتن صدای منفور این کوس ضد بشری را اخیرا علیه مردم دلیر ایران به اوج رساند باید خود و نوکران منطقه ای و مزدوران درونی و بیرونی و ناز پهن دانه او آگاه باشند که از این پس خواب راحت به چشمان خود نخواهند دید و آب گوارا در گلوی خون آشام خود نخواهند چشید زیرا مردم ایران با توکل به خداوند توانا منتظر کوچک ترین حماقت از آنان اند تا مزه ی زهر مار نابودی دار و ندار وجان را با مدد خداوند قهار یک بار و برای همیشه بی درنگ به آنان بچشانند.

    نظرات شما -
    • محمدعلی
      0

      ریشه سپاه باخون شهدای با اخلاص آبیاری شده ،پس هیچ قدرتی نمیتواند با نهادی که با خون سرخ مردان خدا ابیاری شده ورشد کرده مبارزه کند ، چرا که دست خدا با سپاه است

  • نماز گذار
    0

    خدا عاقبت این کشور نفرین شده را در ۴۰سال اخیر به خیر کند با این انگلک کردن به دنیا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شماها به کدام عزت و کرامت انسانی و حقوق بشر و خدایی ایمان دارید که می گویید و راضی هستید انسان همه ی عزیز ترین داراییها یعنی میهن و دین و ناموس و سرنوشت خود و هم نوعان انسانی خود را باید به قلدران بی رحم قانون ستیز سلطه گر ددمنش و چپاول گر جهان دو دستی و بی مقاومت تقدیم کند تا بتواند در دنیای دو روزه چند صباحی زیر یوغ منحوس این قلدران عیش و نوش خفت بار داشته باشد؟؟؟!!!

  • اقانور نیازی
    0

    ترامپ قبلا دولت وملت ایران را تروریست خوانده است ،سپاه یعنی دولت ومردم ایران،پس این چیز جدیدی نیست،قسم به خون شهداما تااخرین قطره خونمان پشت شما دلاور مردان عرصه دفاع از خاک ومال وناموس کشورمان ایستاده ایم ولحظه ای شماراتنها نخواهیم گذاشت،پس بردشمنان بتازید ای پاسدران قران الله یاور ماست خامنه ای رهبر ماست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها