صفایی: قسمت نبود همراه ورامینی‌ها باشم

پشت خط زن تیم والیبال کاله که قرار بود شهرداری ورامین را در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا همراهی کند، گفت: با توجه به اتفاقاتی که رخ داد فکر می‌کنم قسمت نبود همراه ورامینی‌ها باشم.

صفایی: قسمت نبود همراه ورامینی‌ها باشم

رضا صفایی، پشت خط زن تیم والیبال کاله که قرار بود به عنوان بازیکن کمکی تیم شهرداری ورامین، قهرمان ایران را در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا همراهی کند پس از چند جلسه تمرین با شهرداری ورامین بدلیل به موقع حاضر نشدن پاسپورت مفقود شده‌اش جام باشگاه‌های آسیا را از دست داد. بعد از این اتفاق با نظر رحمان محمدی‌راد ،جواد حسین‌آبادی جانشین او شد.

رضا صفایی در خصوص این اتفاق اظهار داشت: بعد از اتمام رقابت‌های لیگ برتر مسئولان شهرداری ورامین برای همراهی تیم خود در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به من پیشنهاد دادند و من هم با توجه به شرایطی که داشتم پیشنهاد آنها را قبول کردم. چند روز هم همراه با سایر بازیکنان این تیم تمرین کردم.

وی ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی را در تیم شهرداری ورامین برگزار کردیم. جو تیم آنها بسیار خوب است و به خوبی مهمان‌نوازی کردند. انگیزه زیادی داشتم تا نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا را همراهی کنم، اما در آخرین لحظات پاسپورتم که گم شده آماده نشد. متاسفانه با توجه به اتفاقاتی که رخ داد باید بگویم که قسمت نبود شهرداری ورامین را همراهی کنم، اما با این حال برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که نماینده ایران با قهرمانی به کشور بازگردد.

پشت خط زن تیم والیبال کاله درخصوص اینکه آیا احتمال دارد فصل آینده در تیم شهرداری ورامین توپ بزند یا خیر، تصریح کرد: من سال بسیار خوبی را در آمل داشتم و بدون شک اولویتم برای سال آینده باشگاه کاله است، اما اگر مسئولان این تیم به هر دلیلی خواهان من نباشند قطعاً سایر پیشنهادهایم را بررسی می‌کنم. من در آمل شرایط ایده‌آل است و ارتباطم با بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم بسیار خوب است.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها