گرد و خاک حسین فرکی در پیکان

شکست سنگین در دربی خودروسازان با واکنش تند باشگاه پیکان مواجه شد تا کاسه کوزه ها بر سر قاضی و دو بازیکن دیگر شکسته شود.

گرد و خاک حسین فرکی در پیکان

باخت سنگین 3-1 مقابل سایپا در دربی خودروسازان باعث شد تا مدیران باشگاه پیکان در نشستی اضطراری با حسین فرکی سرمربی تیم در قبال حاشیه های این باخت و دلایل آن بحث و تصمیماتی جنجالی اتخاذ کنند.


در بیانیه ای که روابط عمومی باشگاه پیکان صادر کرد آمده است:«پس از شکست تیم فوتبال پیکان در مقابل سایپا جلسه فوق العاده مشترک هیئت مدیره با کادر فنی و کمیته انضباطی باشگاه به مدت سه ساعت در محل باشگاه برگزار گردید و با توجه به گزارشات رسیده و نقطه نظرات کادر فنی موارد زیر جمع بندی و تصمیم گیری گردید.


۱- کلیه بازیکنان و کادر تیم ۵% قطعی و ۵% بصورت تعلیقی جریمه گردیدند.


۲-پرداخت حقوق بازیکنان و کادر منوط به نتیجه بازی بعدی پیکان گردید .


۳- مقرر گردید کمیته انضباطی باشگاه در خصوص آقایان سجاد مشکل پور ، محمد قاضی و ابوالفضل ابراهیمی در اولین فرصت تشکیل جلسه داده و با توجه به گزارشات رسیده به این کمیته اتخاذ تصمیم نماید و تا تشکیل کمیته انضباطی بازیکنان از حضور در تمرینات منع گردیدند.


به این ترتیب سه بازیکن تا اطلاع ثانوی حق همراهی تیم را نخواهند داشت تا کاسه کوزه ها سر آنها بشکند که از این جمع ابوالفصل ابراهیمی در دوره مجید جلالی هم یک بار با همین اتفاق روبرو و از حضور در تمرینات منع شده بود. نکته جالب اینجاست که هیچ کدام از این سه بازیکن امروز در ترکیب پیکان مقابل سایپا حضور نداشتند و این که چرا آنها از تمرین منع شدند مسلما به دلایل دیگری برمی گردد.


حسین فرکی بعد از باخت به سایپا در کنفرانس مطبوعاتی مدعی شده بود نسبت به عملکرد ضعیف بازیکنانش که اتفاقا در بازی هفته قبل برابر پرسپولیس هم به وضوح مشاهده شد، واکنش نشان می دهد اما این واکنش تنها به سه بازیکن نام برده برگشت در حالی که سایر بازیکنان حاضر در میدان خیلی نمایش بدتری داشتند. علاوه بر این مشخص نیست خود کادر فنی و نقشی که در وضعیت این روزهای پیکان دارد چرا مورد توجه قرار نگرفته است!


پیکان در دیدار بعدی خود روز شنبه مورخ 98/01/24 در ورزشگاه شهدای قدس به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت از همین رو باید منتظر ماند و دید این تصمیمات می تواند شوک مناسبی به خودروسازان وارد کند یا نه؟

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها