سهامداران شرکت پدیده به دادسرای مشهد مراجعه کردند

گروهی از گروهی از سهامداران شرکت پدیده شاندیز روز دوشنبه با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد خواستار تعیین تکلیف سهام و مطالبات خود شدند.

سهامداران شرکت پدیده به دادسرای مشهد مراجعه کردند

به گزارش مشهد فوری ، این افراد با استمداد از مسئولان قضایی خواستار شتاب در رسیدگی به پرونده قضایی شرکت پدیده شدند.
علی قنبری یکی از سهامداران گفت: قرار بود دادگاه رسیدگی به پرونده قضایی شرکت پدیده پیش از پایان سال 1397 برگزار شود اما این اقدام تاکنون محقق نشده است.
پروژه شرکت پدیده شاندیز چهار سال پیش در پی برخی تخلفات از جمله عدم دریافت مجوزهای لازم برای ساخت و ساز و نیز توزیع غیرمجاز سهام، با دستور مرجع قضایی تعطیل شد. در این چارچوب دفاتر فروش و عرضه سهام شرکت پدیده مسدود و بعد از مدتی کل پروژه متوقف شد.
سه سال پیش نیز با تشکیل 'ستاد تدبیر' پیرامون همین موضوع با نظارت استاندار وقت خراسان رضوی اقداماتی برای سر و سامان دادن به وضعیت شرکت پدیده صورت گرفت. بر این اساس مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده شاندیز در پایان مهر ماه پارسال اعلام کرد 45 شرکت پیمانکاری و مشاور جزء و کل برای ساخت و تکمیل پروژه های پدیده با این مجموعه قرارداد منعقد کرده اند.
گروه شرکتهای پدیده در شش شرکت اصلی و دو موسسه وابسته در حال فعالیت است. این شرکت دارای دو سایت اصلی اداری و پروژه گردشگری در شهر شاندیز خراسان رضوی و جزیره کیش در خلیج فارس است.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسن خاکساری
    0

    باعرض سلام خدمت مسولان قضایی پرونده پدیده شاندیز خواهشمندیم هرچه زودتر حق وحقوق سهام داران را مشخص نمایید.با تشکر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها