احتمال مجازات داور جنجال‌آفرین بازی یوونتوس - میلان

یک رسانه ایتالیایی از احتمال مجازات شدن داور جدال اخیر تیم‌های فوتبال یوونتوس و میلان خبر داده است.

احتمال مجازات داور جنجال‌آفرین بازی یوونتوس - میلان

به دنبال بازی شنبه شب تیم‌های فوتبال یوونتوس و میلان در تورین که با پیروزی 2 بر یک بانوی پیر خاتمه یافت، انتقادات زیادی از عملکرد داور این مسابقه، میکائیل فابری صورت گرفت.

فابری به دلیل اعلام نکردن یک پنالتی به سود میلان، پس از برخورد توپ با دست مدافع یوونتوس مورد انتقاد قرار گرفت و این در حالی بود که نه او و نه کمک داور ویدئویی (VAR) نیز ضربه‌ای که ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات یوونتوس به آلسیو رمانیولی، مدافع میلان زد را رؤیت نکردند.

به همین دلیل نشریه رپوبلیکای ایتالیا نوشته است که فابری 35 ساله احتمالاً از قضاوت در دو هفته آینده سری A محروم می‌شود و تا پایان فصل هم بازی‌های میلان را سوت نخواهد زد.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد مقدسی
    0

    و البته اینکه پنالتی یونتوس که اصلا شبیه پنالتی نبود رو داور احمق پنالتی گرفت ولی سه تا پنالتی تابلو و واضح رو برای میلان نگرفت، ازجمله پنالتی واضحی که پیانتک رو زدن و از چشم داور، وار، وحتی شما پنهون مونده، این یعنی چی که با وجود وار توی یک بازی سه یا چهار پنالتی به ضرر یک تیم اتفاق بیفته؟؟ چیزی بجز مافیایی به اسم یونتوس در فوتبال ایتالیاست؟؟ با این کار داور احمق احتمالا میلان با یو سی ال باید خداحافظی کنی واین کلی تاوان سنگین برای میلان و طرفداراش داره، اینهمه بار سنگین مالی و تاریخی و عاطفی برای میلان و هواداراشو کی باید بده؟ تف به مافیای فوتبال که همه زیبایی های ورزش رو به زشتی تبدیل میکنه، من به شخصه حالم از هرچی فوتباله به هم خورد با این ناداوری خیلی واضح، مطمئن باشید که اگه میلان اگه منتخب دنیا هم بود بازم نتیجه رو به نفع یونتوس درمیاوردن، به نظرمن باید فیفا وارد بشه و یونتوس رو به سری سی بفرسته تا درس عبرتی بشه برای تمام مافیاهای فوتبال.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها