نماینده مردم اهواز در مجلس در گفت و گو با خبرفوری:

اختصاص اعتبارات ویژه از سوی دولت به استان خوزستان/ خروجی سدها در حال کنترل است/ مردم مناطق پرخطر را تخلیه کنند

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از کنترل سیل در استان خوزستان خبر داد و گفت: دولت در راستای جبران خسارت در این استان اعتبارات وِیژ‎ه‌ای را اختصاص داده است.

اختصاص اعتبارات ویژه از سوی دولت به استان خوزستان/ خروجی سدها در حال کنترل است/ مردم مناطق پرخطر را تخلیه کنند

همایون یوسفی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره وضعیت فعلی استان خوزستان باتوجه به وقوع سیلاب اظهارکرد: در حال حاضر باتوجه به حضور نهادهای نظامی چون سپاه، ارتش و نیروهای امدادی وضعیت در خوزستان قابل کنترل است و امیدواریم در طی روزهای آینده باتوجه به اینکه امکان بروز مشکلات بیشتر است مدیریت جدی در این راستا اتخاذ شود.

وی افزود: در حال حاضر اقدامات لازم در جهت مدیریت سیل به خصوص در مناطقی چون سوسنگرد و حمیدیه اتخاذ شده است اما برای کنترل این وضعیت ما نیازمند تدابیر و تصمیمات جدی‎تری هستیم که این روند باید با درایت و تدبیر دولت عملیاتی شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از مناطق مسکونی در مناطق حادثه‎خیز تخلیه شده است، تصریح کرد: درخواست تمامی نیروها و نهادهای امدادی از مردم این است که در مناطقی که وضعیت اضطراری ایجاد شده است حضور نداشته باشند و اجازه دهند تا نهادهای مسئول اقدامات مدنظرشان را انجام دهند.

یوسفی در ادامه اینکه باتوجه به وقوع سیل و خسارت وارده شده به استان خوزستان آیا دولت اعتبارات ویژه‌ای را برای این استان درنظر گرفته است یا خیر خاطرنشان کرد: در جریان سفر معاون اول رئیس‎جمهور به خوزستان درخواست شد تا اعتبار ویژه‌ای در اختیار استان خوزستان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: همچنین بنیاد مسکن متعهد شده است که نسبت به پرداخت حقوق و خسارت‎های مناطق سیل‌زده در حوزه مسکن و لوازم خانگی کمک کند که امیدوارم با تحقق این موارد انشاالله شاهد حل مشکلات مردم باشیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت خوزستان گفت: در حال حاضر مسائل مربوط به نحوه مدیریت آب در مناطق سیل‎زده در دستور کار قرار دارد و مسئولین سعی کردند در جهت کنترل خروجی سدها اقدامات لازم را انجام دهند اما قطع با افزایش و ادامه روندی بارش در استان خوزستان شرایط کمی نگران کننده است از این رو تلاش‌های لازم در جهت مدیریت این وضعیت از سوی دولت، استانداری و سایرنهادهای مسئول در دستور کار قرار دارد تا انشاالله از ایجاد خسارت‎های بیشتر در استان و نحوه کنترل شهرهای سیل‌زده جلوگیری شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها