ریحانه پارسا کارگردان فیلمی با بازی پدر پژمان بازغی شد

تصویربرداری فیلم کوتاه «شب» به کارگردانی ریحانه پارسا در شمال کشور به پایان رسید.

ریحانه پارسا کارگردان فیلمی با بازی پدر پژمان بازغی شد

ریحانه پارسا که سال گذشته با بازی در نقش لیلای سریال محبوب «پدر» به شهرت رسید، حالا و در اولین تجربه‌اش در مقام کارگردان فیلم کوتاه «شب» را به تهیه کنندگی موسسه مهر طاها جلوی دوربین برده است.

فیلمنامه این فیلم را ریحانه پارسا و خاطره عباسی نوشته‌اند و ابوالفضل عباسی فیلمبرداری و عرفان ابراهیمی صدابرداری آن را برعهده داشتند.

نکته جالب درباره این فیلم حضور پدر هنرپیشه سینما و تلویزیون پژمان بازغی در این فیلم به عنوان بازیگر است. فریبرز بازغی که پیش از این در فیلم‌هایی مثل «زندگی خصوصی» و «سلام برعشق» بازی کرده در کنار پادینا کیانی در این فیلم ایفای نقش کرده. تدوین شب را محمد کریمپور برعهده دارد و قرار است به زودی برای حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده نمایش شود.

افشین قلی‌پور مدیر تولید، امیراحمدی قزوینی مشاور کارگردان، راحیل یوسفی دستیار کارگردان، علی کوهستانی طراح صحنه و لباس و رامین کرمانیان مدیر تدارکات از دیگر عوامل این فیلم کوتاه هستند.

منبع: خبر آنلاین

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • چه فرق میکنه
    0

    خدا لعنت کنه اونایی که از امنیت این نظام مشهور شدند (نمک خوردند نمکدان راشکستند ) دائم خود را در معرض نمایش قرار میدن ایا از خدا نمیترسند که این جوری در معرض خودشون نشون میدن زن باید ن ونه باحیا باشد بی حیایی تا کی؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها