بارش باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران از عصر امروز در مناطق مختلف استان به ویژه نیمه شمالی آن شدت می‌گیرد.

بارش باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

به گزارش مشهد فوری ، فاروقی، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران از عصر امروز در مناطق مختلف استان به ویژه نیمه شمالی آن شدت می‌گیرد.
وی افزود: برای مناطقی از استان مانند کلات نادر، درگز، قوچان، چناران، ارتفاعات بینالود و مشهد آبگرفتگی معابر، ایجاد روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش بینی شده است.
فاروقی تصریح کرد: تا صبح روز سه شنبه در خراسان رضوی بارش‌های شدید باران همراه با وزش باد شدید و همچنین در نواحی کوهستانی بارش تگرگ ادامه دارد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: تشکیل مه و کاهش میدان دید در مناطق کوهستانی استان به ویژه در شهرستان‌های کلات، قوچان، باخرز، مشهد، درگز، فریمان و تربت حیدریه پیش بینی می‌شود.
وی افزود: شب گذشته بارش‌های پراکنده در ۹ شهرستان خراسان رضوی گزارش شده است که بیشترین آن در سبزوار با حدود یک میلی متر رخ داده است.
فاروقی گفت: قوچان با کمینه دمای ۱۰ درجه و تایباد با بیشینه دمای ۲۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستانهای قوچان و فریمان با ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها