ساعت فوق لوکس 300 میلیونی BELL & ROSS + تصاویر

شرکت معروف و محبوب bell & ross اخیرا از ساعت منحصر بفرد خود با نام

ساعت فوق لوکس 300 میلیونی BELL & ROSS + تصاویر

یکی از وسایلی جانبی که از گذشته تاکنون از آنها استفاده می شود، می توان به ساعت های مچی اشاره نمود که یکی از زمینه هایی می باشد که تکنولوژی نتوانسته است به میزان زیادی در آن موثر واقعه شود و ساعت های دیجیتال را جایگزین ساعت های عقربه ای نماید.


از این رو از مهم ترین شرکت های ساعت سازی بزرگ جهانی می توان به رولکس، اوگا، الگانس، رومانسون، تیسوت، هابلوت و ... اشاره نمود که این شرکت ها در کشور سوئیس واقع شده اند که از طرفی این نشان دهنده پیشرو بودن کشور سوئیس در صنعت سازی می باشد.

اما در میان شرکت های بزرگ ساعت سازی می توان به برخی شرکت های شخصی دیگر نیز اشاره کرد که به مرور زمان تعدادی ساعت های لوکس را طراحی و با قیمت های بسیار زیادی بفروش می رسانند که از مهم ترین آنها می توان به شرکت bell & ross اشاره نمود که یک شرکت فرانسوی در زمینه ساخت ساعت های لوکس و گران قیمت می باشد که برای اولین بار در سال 1992 میلادی توسط Bruno Belamich و Carlos A. Rosillo تاسیس شد.

با این وجود اخیرا این شرکت از یک ساعت بسیار لوکس و جذاب با نام " BR-X1 PHANTOM " رونمایی کرد که کاملا به رنگ مشکی است و دارای طراحی منحصر بفرد این شرکت می باشد که با خرید آن احساس لوکس بودن و جذابیت بسیار زیادی خواهید نمود.

این ساعت سیاه رنگ دارای طراحی کاملا خاص و از جنس تیتانیوم که وسایل بکار رفته در آن منجر به ضد ضربه و همچنین ضد اب شدن این ساعت فوق لوکس گردیده است که می توانید آنرا با قیمت 20 هزار دلار و یا حدودا 300 میلیون تومان خرید نمایید.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها