قیمت دوربین های هواوی پی ۳۰ پرو چقدر است؟

گوشی Huawei P30 Pro به دوربین چهارگانه پشتی مجهز است. اما نکنه اینجاست که قیمت قطعات دوربین هواوی پی ۳۰ پرو برای سازنده چقدر تمام می‌شود؟

قیمت دوربین های هواوی پی ۳۰ پرو چقدر است؟

اگر بخواهیم تنها یک ویژگی جذاب را در گوشی هواوی پی ۳۰ پرو انتخاب کنیم٬ بی‌شک دوربین‌های پشتی آن است که می‌توانند عکس‌های خیره کننده‌ای را ثبت کنند. به همین خاطر است که قیمت تمام شده‌ی تمام دوربین‌های استفاده شده در قاب پشتی این گوشی که شامل یک سنسور ToF نیز می‌شوند٬ بیشتر از سایر پرچمداران پرفروش بازار٬ بیشتر است. این یادداشت علاوه بر برآورد قیمت قطعات دوربین هواوی پی ۳۰ پرو، نگاهی به هزینه‌ای که دوربین گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ پلاس و آیفون ایکس اس روی دست تولیدکنندگانشان می‌گذارند نیز می‌اندازد.

ماژول دوربین هواوی پی ۳۰ پرو که شامل یک سنسور ToF نیز می‌شود٬ گران‌تر از گلکسی اس ۱۰ پلاس و آیفون ایکس اس است. دوربین آیفون‌ها با هزینه‌ی 34.50 دلاری در هر دیوایس ارزان‌تر از گلکسی اس ۱۰ پلاس با قیمت 44 دلاری است. در مقایسه با این دو٬ ماژول دوربین هواوی پی 30 پرو (که شامل یک سنسور ToF نیز می‌شود) هزینه‌ی 56 دلاری را روی دست تولیدکننده می‌گذارد. هر دو شرکت سامسونگ و هواوی 1.4 برابر و 1.9 برابر بیشتر از اپل در این بخش هزینه می‌کنند.

هر دو شرکت سامسونگ و هواوی 1.4 برابر و 1.9 برابر بیشتر از اپل در این بخش هزینه می‌کنند

در این گزارش همچنین اشاره‌ای به نمایشگر گوشی‌ها شده که نشان می‌دهد اپل کمی بیشتر از هواوی در این بخش هزینه کرده است. نمایشگر گلکسی اس 10 پلاس ۱۲۵ دلار هزینه داشته است٬ در حالی که نمایشگر آیفون ‍‍۱۲۰ دلار و هواوی پی 30 پرو ۱۱۰ دلار هزینه داشته است. شایان ذکر است که هر دو رقیب اپل دیوایس‌های جدیدتری را نسبت به آیفون ایکس اس ارائه می‌کنند. همین زمان بیشتر به هواوی و سامسونگ کمک می‌کند تا از رقبای خود الگوبرداری کرده یا معایب موجود را در گوشی‌های خود برطرف کنند.

منبع: ترنجی

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها