اقدام آمریکا در جلوگیری از کمک صلیب سرخ به ایران پاسخ داده می‌شود

نایب رئیس مجلس گفت: اقدام آمریکا مبنی بر جلوگیری از ارسال کمک‌های صلیب سرخ به ایران، اقدامی نابخردانه بود که پاسخ داده می‌شود.

اقدام آمریکا در جلوگیری از کمک صلیب سرخ به ایران پاسخ داده می‌شود

در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت، در جمع‌بندی جلسه بررسی وضعیت استان‌های سیل‌زده اظهار داشت: طبق گزارشات نمایندگان، کمک‌های مردمی، تلاش دولت و نیروهای مسلح در سطح خوب و قابل قبولی بوده است.

وی ادامه داد: اقدام آمریکا مبنی بر جلوگیری از ارسال کمک‌های صلیب سرخ به ایران، اقدامی نابخردانه بود که پاسخ داده می‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عدم لایروبی رودخانه‌ها و تأسیس خیابان در مسیر رودخانه شهرستان شیراز را اقدامی نابخردانه خواند و گفت: این موضوعات باید پیگیری شود.

مطهری افزود: پیش‌بینی در تغییر خروجی سدها، از اقدامات مهمی است که باید پیش از بروز سیلاب‌ها انجام شود؛ این اقدام منوط به پیش‌بینی‌های دقیق‌تر وضعیت آب و هوایی از سوی سازمان هواشناسی است که نیازمند تجهیزات به‌روز می‌باشد.

وی تصریح کرد: سه طرح دوفوریتی از سوی نمایندگان برای اصلاح بودجه ارائه شده البته شورای نگهبان معتقد است برای تغییر بودجه باید از سوی دولت لایحه ارائه شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم فرماندهی واحد در مدیریت بحران گفت: متأسفانه برخی ناهماهنگی‌ها در مدیریت بحران وجود داشت.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها