من و اصولگرایان هیچ سر و سری با هم نداریم/ سازوکار انتخاباتی اصولگرایان ارتباطی به من ندارد

پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) که نام او در جریان اصولگرا جای می‌گیرد، تاکید کرد: من و اصولگرایان با هم سر و سری نداریم.

من و اصولگرایان هیچ سر و سری با هم نداریم/ سازوکار انتخاباتی اصولگرایان ارتباطی به من ندارد

سیدپرویز فتاح، وزیر نیروی دولت نهم، جانشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه بود. او به‌عنوان یکی از پنج نامزد نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 معرفی شد اما انصراف داد و ثبت‌نام نکرد.

فتاح حالا رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) است. با او که در صف‌بندی‌های سیاسی در صف اصولگرایان جای می‌گیرد در خصوص برنامه اصولگرایان برای انتخابات مجلس یازدهم مصاحبه‌ای انجام دادیم. فتاح در این مصاحبه کوتاه با صبر و در کامل احترام به سؤالات پاسخ داد. رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین تأکید کرد که هیچ سر و سری با اصولگرایان ندارد.

در ادامه این گفت‌وگو را می‌خوانید:

*آقای فتاح، آیا اصولگرایان برای انتخابات سال 98 سازوکاری اتخاذ کرده‌اند؟

من اطلاعی ندارم. چرا این سؤال را از من می‌پرسید. این سؤال به من چه ربطی دارد. من مسئول کمیته امداد هستم شما این سؤال را از اصولگرایان بپرسید.

*شما مگر اصولگرا نیستید؟

من و اصولگرایان هیچ سر و سری با هم نداریم. من در آن وادی‌ها نیستم که به این سؤال جواب بدهم. من الحمدالله در وادی کمیته امداد هستم و سؤالاتی در این خصوص را حتماً پاسخ می‌دهم.

*اما شما در جمنا مقبولیت داشتید و به‌عنوان یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای ریاست‌جمهوری معرفی شدید...

آن موقع هم من به جمنا نرفتم. آن‌ها لطف داشتند.

منبع: اعتماد آنلاین

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • محمد
    0

    در حسرت رای دادن به احمدی نژاد مانده ام.

    نظرات شما -
    • کامران
      0

      منم در حسرت رای دادن به حسن اونم دو بار و حسرت رای به لیست امید در مجلس و حسرت رای به لیست امید در شورای شهر تهران

  • سیدصالحی
    0

    انشاالله که دوره بعدجناب رییسی رییس جمهورمیشوند بنده مشهدی هستم وتلاش ایشان دربهبود شرایط آستان قدس را از زمان آمدن آقای رییسی تاامروز به عینه به چشم دیدم وکاملآراضی هستم و دوره فعلی اصلآقابل غیاث بادوره تولییت های قبل نیست

  • رضا
    0

    جناب فتاح واقعا مرد بزرگیه و به جناح های سیاسی هم کشش نداره خدا کنه دوره بعد کاندید بشه.تا کمی از درد مردم کم بشه مردم دیگه از روحانی و احمدی نژاد و بقیه مفسدها به ستوه اومدن اینها تمام هم و غمشون بازی های سیاسیه روزانه بیانیه برضد هم صادر میکنن و سر سوزنی به درد مردم توجه ندارن.البته اگر بذارن مردی مثل فتاح جلو بیاد.

  • محمد علی برزو
    0

    رئیس جمهور آینده ایران، باید خدا شناس باشد، برای ملت کار کند، نه اینکه نوکر کدخدا باشد،

  • بهروز
    0

    ای لعنت به هر چی حزب و حزب بازیه..به قول امام خوبان در اول انقلاب حزب فقط یک حزب و اونم حزب‌الله ...البته منظور ایشون حزبی به این اسم نبوده و نظرشون این بوده که باید همه یکصدا و پیروی خدا باشیم و با استناد به حرفهای گرانبهای این امام الان باید فقط کسانی که خداشناس و حق شناس هستن سرکار بودن...آیا به راستی این چنین شد؟؟؟

  • نگین
    0

    همه در اول کار خدمتگزارن بعد که انتخاب شدن تو زرد از اب در اومدن این انتخابهای نمایشی دیگه رنگ نداره مردم خسته تر از این حرفان این مملکت فنا شده محیط زیست چپاول غارت اختلاس فقر فحشا نا امیدی دست به گریبانن

  • علمدار
    0

    رای من فقط دکتراحمدی نژاد مرد عدالت محور

  • مجتبی
    0

    احمدی نژاد حمایت میکنیم

  • عباسعلی.میر
    0

    به‌نظر‌‌من‌‌بجای‌روحانی‌اگر‌قالیباف‌رییس‌جمهور‌می‌شد‌خیلی‌برای‌کشور‌ومردم‌‌بهتر‌بود‌رییس‌جمهور‌بایدبه‌هیچ‌حزبی‌وابسطه‌ووامدار‌نباشد‌وشعار‌ندهد‌عمل‌گرا‌باشد‌تا‌زمانی‌که‌مسولین‌باندی‌وبصورت‌فامیلی‌کشور‌اداره‌شود‌رانت‌فساد‌است‌وتازمانی‌که‌قانون‌برایافراد‌صاحب‌نفوذ‌بصورت‌م‌ح‌‌اسم‌فاسدین‌اعلام‌شودکشور‌بدتر‌از‌اینکه‌است‌خواهدشد

  • محمد جواد
    0

    فتاح و پورمحمدی و صالحی وزیران احمدی نژاد بودند نمک خوردند و نمکدان شکستند چهار روز دیگه نمکدان روحانی ناتوان را هم میشکنند اینها فرصت طلبانی هستند که فقط خودشان را میخواهند و بس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها