انسداد محورهای نهاوند-نورآباد و نهاوند-آورزمان تا اطلاع ثانوی

رئیس پلیس‌راه نهاوند از انسداد محورهای نهاوند-نورآباد و نهاوند-آورزمان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: تردد در این محورهای به‌هیچ‌وجه ممکن نیست.

انسداد محورهای نهاوند-نورآباد و نهاوند-آورزمان تا اطلاع ثانوی

سرگرد روح‌الله گمار اظهار کرد: در پی بارشهای اخیر در شهرستان نهاوند به خصوص محورهای کوهستانی نهاوند-نورآباد و نهاوند-آورزمان در نقاطی از محور شاهد رانش زمین و خطر ریزش کوه هستیم.

وی ادامه داد: در این راستا برای جلوگیری از خسارات احتمالی جانی، مالی و با توجه به تردد اتوبوس‌های شهرستان نورآباد از این محور و وجود پرتگاه‌های مرتفع؛ محورهای نهاوند-نورآباد و نهاوند-آورزمان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس پلیس‌راه نهاوند خاطرنشان کرد: از همه رانندگان درخواست داریم به‌هیچ‌وجه مسیرهای یادشده را برای تردد انتخاب نکنند چراکه به‌صورت کلی مسدود هستند.

انسداد محورهای نهاوند-نورآباد و نهاوند-آورزمان تا اطلاع ثانوی

وی افزود: محور نهاوند آور زمان از سه‌راهی عشوند و ورودی شهرستان مسدود و محور نهاوند-نورآباد هم از ورودی نهاوند و نورآباد مسدود است.

گفتنی است که فرماندار نهاوند، مدیرکل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، رئیس پلیس‌راه نهاوند و جمعی از مسئولین شهرستان از محور نهاوند-نورآباد و نهاوند-آورزمان بازدید و دستورات لازم برای بازسازی محورها داده‌شده است.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها