موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات ۱۱۱۷ نفر از محکومان

رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات ۱۱۱۷نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.

موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات ۱۱۱۷ نفر از محکومان

بمناسبت فرا رسیدن مبعث حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌وآله و سالروز جمهوری اسلامی ایران (دوازدهم فروردین)، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات یک‌هزار و یکصد و هفده نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس قوه قضائیه در نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی، پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات این محکومان را که در اداره کل عفو و بخشودگی قوه قضائیه واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد که این پیشنهاد در اجرای بند 11 از اصل 110 قانون اساسی مورد موافقت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار گرفت.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • کامران دالوند
    0

    آیا من ک شاکی ندا رم یکسال هم زندانی عفو میشوم

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      انشالله که آزاد میشوید.آمین خلج

  • ب
    0

    به نظرشما این کار خوب است که مواد فروش قاچاقچی از اعدام تبره ودوباره به جامعه برگردد ودوباره مردمو بدبخت کنن....البته سیاست پدرمادر نمیشناسد.

  • نعمت.یاری.مورنیه
    0

    عفو.برای.25سال.درنظر.بگیرید.به.خاطرخدا

  • محمد شکاری
    0

    باسلام و احترام به حضرت ایت اللاه خامنه ای رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران بنده حقیر از محکومان سازمان تعزیرات حکومتی تهران هستم مبلغ 406900 تومان جریمه محکوم شده ام و بعلت ناتوانی در پرداخت الان سه سال است در زندان اصفهان بسر میبرم اکر امکان داره به منم عفو بدید تا برم سر خونه و زندگیم باسپاس فراوان

  • مصطفی
    0

    برای عیدقدیرخم عف میدهید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها