کمک‌های مردمی برای سیل زدگان از امروز در دانشگاه‌ها جمع‌آوری می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ گفت: از امروز با بازگشایی دانشگاه‌ها دانشجویان بسیجی با ایجاد پایگاه‌هایی در دانشگاه‌ها کمک‌های مردمی را جمع آوری خواهند کرد.

کمک‌های مردمی برای سیل زدگان از امروز در دانشگاه‌ها جمع‌آوری می‌شود

هادی قاسمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ درباره اقدامات صورت گرفته برای کمک به مناطق سیل زده گفت: هم اکنون اکثر دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران برای کمک به مردم در مناطق سیل زده و در قالب اردوهای جهادی حضور دارند.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ دو قرارگاه بزرگ در آق قلا و پل دختر برای کمک به سیل‌زدگان تشکیل داده است، ادامه داد: بر همین اساس دانشجویان بسیجی دانشگا‌های شریف، علوم پزشکی شهیدبهشتی، شاهد، شهیدرجایی، علوم تحقیقات، صداوسیما، واحد آزاد جنوب دانشگاه آزاد هم اکنون در آق قلا در حال خدمات رسانی هستند. دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران و شهیدبهشتی هم کرمانشاه هستند.

قاسمی افزود: همچنین هم اکنون دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های مذاهب اسلامی، علوم پزشکی تهران، امیرکبیر و واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد در پل دختر مستقر هستند و خدمات رسانی می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ تاکید کرد: دانشجویان دانشگاه تهران هم‌اکنون در منطقه‌ای در آق قلا با عنوان کل‌آباد مستقر شدند که این منطقه آخرین نقطه آق قلا است که متاسفانه در این منطقه برخی از خانه‌ها هنوز زیر آب است و 17 روز است که مردم این منطقه با مشکلات سیل دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی درباره اقدامات صورت گرفته گروه‌های جهادی دانشجویان دانشگاه‌های تهران هم گفت: لایروبی منازل، تمیز کردن خانه‌ها، کمک به مردم، تخلیه آب و ... از اقداماتی است که انجام می‌شود. یک گروه فرهنگی هم شامل خواهران در آق‌قلا هستند و در کمپ‌هایی که خانواده مستقر شده‌اند کار فرهنگی انجام می‌دهند.

قاسمی افزود: تا کنون بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در 10 نقطه از میادین شهر تهران کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کردند و این کار همچنان ادامه دارد. همچنین از امروز با بازگشایی دانشگاه‌ها دانشجویان بسیجی با ایجاد پایگاه‌هایی در دانشگاه‌ها کمک‌های مردمی را جمع آوری خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ که در مناطق سیل‌زده حضور دارد در خصوص مشکلات این مناطق هم گفت: واقعیت این است که ماجرای آق قلا هنوز تمام نشده و حدود 20 درصد خانه‌ها هنوز زیر آب است. نیاز است با سرعت و جدیت بیشتری کار صورت گیرد. همه دارند تلاش می‌کنند تا مشکلات مردم برطرف شود ولی متاسفانه مدیریت جدی ای برای جمع کردن این ماجرا وجود ندارد.

منبع: فارس

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • خدبجه سوهانی
    0

    میشه پیک بفرستین دم خونه یا ادرس بدین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها