السد چگونه قهرمان لیگ قطر شد؟

درخشش ستارگان در تمامی پست ها باعث شد تا السد بعد از سالیان قهرمانی لیگ را جشن بگیرد.

السد چگونه قهرمان لیگ قطر شد؟

تیم فوتبال السد یک هفته قبل از پایان رقابت های لیگ توانست عنوان قهرمانی خود را قطعی کند تا بعد از 5 سال، چهاردهمین قهرمانی خود در لیگ قطر را جشن بگیرد.


روزنامه الرایه چاپ قطر در گزارشی درباره نقش تاثیر گذار بازیکنان در این قهرمانی از اهمیت درخشش بونجاح نوشت. این روزنامه قطری با اشاره به رکورد شکنی این بازیکن و ثبت رکوردی تاریخی از سوی او به نقش آفرینی اکرم عفیف نیز اشاره کرد.


عفیف در این فصل رشد و پیشرفت چشمگیری داشت و در کنار پاس گل های پر تعداد خود توانست 24 مرتبه گلزنی کند تا او نیز مانند بونجاح چهره ای موثر در این تیم باشد.


ژاوی پشت سر این بازیکنان چهره ای درخشان داشت و با پاس های سحر آمیز، ضربات آزاد عالی و تجربه بالا به السد کمک کرد تا این عنوان قهرمانی را کسب کند.


بازیکنان قطری نیز در این قهرمانی نقش آفرینی داشتند؛ الدوساری بهترین دروازه بان جام ملت های آسیا در کنار عبدالکریم حسن مرد سال آسیا دو چهره قطری درخشان دیگر این تیم بودند.


پدرو میگوئل و خوفی دو عنصر دفاعی تیم السد در کنار گابی که به تازگی به این تیم پیوست نیز به خوبی توانستند خط دفاعی السد را رهبری و کنترل کنند تا این تیم در دفاع نیز عملکرد خوبی داشته باشد.

حسن الهیدوس و حامد اسماعیل نیز دیگر بازیکنان درخشان این تیم در سالی که گذشت بودند.


طارق سلمان نیز بازیکن جوانی بود که امسال السد معرفی کرد و توانست نگاه ها را به خود معطوف کند تا به این ترتیب السدی ها با وجود استفاده از ستاره های درخشان، جوانان بسیار خوبی نیز در اختیار داشته باشند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها