یکی دیگر از بهترین ویژگی های Waze در گوگل مپ ارائه شد!

قطعا می دانید که اپلیکیشن مسیریابی Waze عملکرد بی نظیر و باور نکردنی را در اختیار مردم جهان قرار داده و این موضوع باعث کمرنگ شدن گوگل مپ شده است.

یکی دیگر از بهترین ویژگی های Waze در گوگل مپ ارائه شد!

اما همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، گوگل مپ بارها تلاش کرده تا با ارائه قابلیت های جذاب Waze، مجددا نظر کاربران را به خود جلب نماید. این بار بر اساس گزارش ها، شاهد قابلیت جدیدی از Waze در گوگل مپ خواهیم بود که در ادامه جزییات را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

بر اساس گزارش ها، گوگل مپ به تازگی در حال ارائه بروزرسانی خود است و در این نسخه جدید شاهد قابلیت نمایش ترافیک جاده ای خواهیم بود. البته این قابلیت هم از قابلیت هایی است که در Waze وجود داشته است. قبلا قابلیت های دیگری نیز مانند ایستگاه پلیس، دوربین تشخیص سرعت و تصادفات در گوگل ارائه شده بود که همگی از قابلیت های محبوب Waze بوده اند و اکنون شاهد قابلیت ترافیک جاده ای در گوگل مپ خواهیم بود. در واقع از این پس کاربران گوگل مپ می توانند به طور دستی هم ترافیک جاده ای را گزارش دهند. البته هنوز مشخص نیست که آیا این قابلیت در اختیار کاربران اندروید قرار می گیرد یا برای کاربران iOS ارائه شده است اما به زودی برای تمامی کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

باید اشاره کنیم که این قابلیت از ماه دسامبر سال گذشته در حال بررسی است اما هنوز مورد تایید قرار نگرفته و در اختیار تمامی کاربران قرار ندارد. البته هنوز مشخص نیست که این قابلیت جدید گوگل مپ چه زمانی در اختیار کاربران این سرویس قرار گیرد. در نتیجه می توانید همچنان به Waze تکیه کنید و گوگل مپ برای رسیدن به Waze نیاز به زمان زیادی خواهد داشت. در واقع می توان گفت که گوگل مپ، با ورود Waze به یک پروژه شکست خورده تبدیل شده است و اکنون سعی دارد تا خود را سر پا نگه دارد.

منبع: سخت افزار مگ

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها