با ارزش‌ترین شرکت هواپیمایی جهان را بشناسید

با توجه به گزارش اخیر ارائه شده در خصوص با ارزش‌ترین شرکت هواپیمایی در جهان، شرکت هواپیمایی آمریکایی دلتا، با دارا بودن ارزش بیش از ۱۰میلیارد دلار، در جایگاه نخست قرار گرفت.

با ارزش‌ترین شرکت هواپیمایی جهان را بشناسید

با توجه به آمار ارائه شده توسط مشاوران مالی، شرکت هواپیمایی دلتا، با ارزش‌ترین شرکت هواپیمایی جهان شناخته شد. بر اساس رنکینگ سال گذشته، شرکت هواپیمایی ایالات متحده، American Airlines، در جایگاه نخست قرار داشت و اکنون یک رتبه تنزل پیدا کرده است. شرکت هواپیمایی دلتا در سال 2019، ارزش برند خود را به بیش از 10میلیارد دلار افزایش داد.

شرکت هواپیمایی جنوب‌غربی (southwest airlines) که شایعه سرمایه‌گذاری در آن توسط سرمایه‌گذار مشهور، وارن بافت، پخش شد، در رنکینگ سال جاری، در جایگاه چهارم، پیش از هواپیمایی امارات قرار گرفته است. شرکت Berkshire Hathaway که متعلق به بافت است، در حال حاضر دومین سهام‌دار بزرگ شرکت هواپیمایی southwest است.

در ادامه، قابل ذکر است که در این گزارش بیشتر، نام شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی به چشم می‌‌خورد. شرکت‌های هواپیمایی چین از جمله china southern،china eastern و air china و همینطور شرکت هواپیمایی آلمانی Lufthansa ، در این رتبه‌بندی، جایگاه ثابت خود را حفظ کرده‌اند.

منبع: اقتصادآنلاین

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها