امکانات خوبی در اختیار مردم گوریه قرار نگرفت

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از نبود امکانات مناسب برای مردم شهر گوریه شوشتر که شب گذشته سیلاب وارد شهرشان شده، خبر داد.

امکانات خوبی در اختیار مردم گوریه قرار نگرفت

سردار حسین اشتری صبح امروز بعد از بازدید از شهر گوریه که شب گذشته سیلاب وارد آن شد، اظهار کرد: متأسفانه مقدار زیادی آب وارد این شهر و روستاهای آن شده و بخشی از شهر زیر آب رفته است. بازدیدی هم از مناطق سیل زده داشتم که آنها از نبود امکانات مناسب برای آنان گلایه داشتند.

وی افزود: البته مردمی که دچار سیلاب شده اند با کمک سایر مردم از آب نجات یافته اند و در جای امنی ساکن شده‌اند. درخواست مردم این است که دژی که مانع خروج آب از شهر می‌شود باید منفجر شود؛ البته این انفجار صورت گرفته ولی مردم انتظار دارند بخش بیشتری از این دژ تخریب شود تا آب با سرعت بیشتری خارج شود.

سردار اشتری عنوان کرد: مردم نگران بارندگی دوباره، باز شدن دریچه‌های سد و در نهایت زیر آب رفتن مابقی شهر گوریه بودند که نگرانی به جایی است و مسئولان مربوطه باید فکری کنند تا آب از این محل تخلیه شود.

وی بیان کرد: البته وظیفه اصلی ما این بوده که از نظر امنیتی مشکلی نداشته باشند و مردم اذعان داشتند نیروی انتظامی کنار آنها بوده و مشکل امنیتی ندارند و فقط نگران بالا آمدن آب و مشکلات به وجود آمده بر اثر جاری شدن سیل هستند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: مردم متدین، متعهد، ولایی و پای کاری هستند؛ انصافاً انسان شرمنده محبت این مردم می‌شود.

سردار اشتری بیان کرد: امیدوارم بتوانیم سریع‌تر این مسائل را به مسئولان مربوطه منتقل کنیم تا با تلاش بیشتر بخشی از مشکلات این منطقه رفع شود.

وی تصریح کرد: البته فرماندهان انتظامی، نیروهای مسلح، ارتش، سپاه پاسداران حضور دارند ولی بیشتر از این به کمک رسانی نیاز است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: امیدوارم بخشی از مشکلات را بتوانند سریع‌تر حل کنند و خود مردم هم کمک می‌کنند؛ یعنی امروز اگر بیلی باشد و امکاناتی مثل بیل مکانیکی حتماً می‌شد بخشی از مشکل را حل کرد.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها