افزایش ۳۰ درصدی بازدید‌ها از دریاچه خلیج فارس

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران گفت: بنا داریم در ماه رمضان ویژه برنامه‌ای را در دریاچه با مشارکت سازمان صداوسیما برگزار کنیم.

افزایش ۳۰ درصدی بازدید‌ها از دریاچه خلیج فارس

مرتضی احمدی درباره ویژه‌برنامه‌هایی که ایام نوروز 98 در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به گزارشات میدانی امسال شاهد استقبال چشمگیری از سوی مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه‌های دریاچه شهدای خلیج فارس بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها در دریاچه شهدای خلیج فارس برای گروههای سنی مختلف در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: این برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف تفریحی، ورزشی، موسیقی برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه 22 نیز برنامه‌هایی را در ایام نوروز در استیج غربی دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار کرد که این برنامه‌ها مورد استقبال مسافران نوروزی و شهروندان قرار گرفت.

احمدی افزود: برنامه شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران نیز در پهنه دریاچه با استقبال بیش از حد تصور برگزار شد و برآوردهای انجام گرفته و گزارشات میدانی نشان می‌دهد که استقبال در روزهای غیربارانی حدود 30 درصد نسبت به سال 97 افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، متولی و بهره‌بردار دریاچه شهدای خلیج فارس ادامه داد: در روز طبیعت شاهد استقبال بی‌نظیر از سوی شهروندان تهرانی از برنامه‌های شاد در نظر گرفته شده در اطراف دریاچه شهدای خلیج فارس بودیم به طوری که این برنامه‌ها در بخشهای مختلف از جمله اجرای نمایشهای عروسکی همچنین اجرای موسیقی زنده همراه بود.

وی با اشاره به افزایش دو برابری برنامه‌های نمایشی و موسیقی در دریاچه شهدای خلیج فارس تصریح کرد: در شب مبعث برنامه نورافشانی در جزیزه تنب کوچک و استیج جنوبی دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد و شاهد استقبال بی‌نظیر شهروندان از برنامه‌های در نظر گفته شده بودیم.

احمدی سپس به حضور برخی از مسئولان و مدیران شهری در برنامه‌های دریاچه شهدای خلیج فارس اشاره کرد و گفت: در این ایام آقای جوادی یگانه معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران حضور پیدا کردند ضمن اینکه قبل از نوروز نیز برخی از اعضای شورای شهر تهران از جمله آقایان اعطا و فراهانی همچنین آقای شیخ معاون منابع انسانی شهرداری تهران از این مجموعه بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، متولی و بهره‌بردار دریاچه شهدای خلیج فارس، سپس به استقبال بی‌نظیر شهروندان از برنامه‌های در نظر گرفته شده در روز طبیعت اشاره کرد و گفت: در روز سیزدهم فروردین‌ماه شاهد حضور هزاران نفر از شهروندان در این مجموعه بودیم و از برنامه‌های تدارک دیده شده از جمله طناب‌کشی، ماروپله و... استفاده کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران وابسته به سازمان بازنشستگی شهرداری تهران است، گفت: عمده ماموریت این مجموعه بهره‌برداری و نگهداری از دریاچه شهدای خلیج‌فارس بوده اما ماموریت جدید فرهنگی و زنده نگه داشتن دریاچه نیز به ماموریت‌های این شرکت اضافه شده است.

احمدی همچنین از آمادگی این شرکت برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان خبر داد و گفت: برنامه‌های خوبی در تقویم سالانه دریاچه شهدای خلیج فارس پیش‌بینی شده است و برای هر فصل متناسب با آن برنامه‌هایی تدارک دیده شد و به طور مثال در ماه رمضان بنا داریم ویژه‌برنامه‌ای را در این مجموعه برگزار کنیم.

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، متولی و بهره‌بردار دریاچه شهدای خلیج فارس از آمادگی این مجموعه برای همکاری و مشارکت با صداوسیما برای برگزاری ویژه‌برنامه ماه رمضان در دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیتی که در این مجموعه وجود دارد، می‌توانیم در یکی از استیج‌ها پذیرای بیش از 3 هزار نفر از شهروندان برای برنامه ماه رمضان با مشارکت صدا و سیما باشیم.

وی همچنین با اشاره به سایر برنامه‌های در نظر گرفته شده در سایر فصول سال گفت: در فصل تابستان و همچین پاییز و زمستان برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است که به‌زودی در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

احمدی همچنین با اشاره به اینکه در ایام بارندگی هیچ مشکلی در دریاچه خلیج فارس به وجود نیامد گفت: با توجه به تمهیداتی که در این مجموعه در نظر گرفته شده بود شاهد هیچگونه سیلابی در این محدوده نبودیم و دلیل آن نیز نبود رودخانه ورودی به دریاچه خلیج فارس بوده است.

منبع: تسنیم

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها