منصوریان: حدادی‌فر پهلوان است

سرمربی ذوب‌آهن دلخور از تصمیمات داوری می‌گوید بنیادی‌فر سه امتیاز را از تیمش گرفته است.

منصوریان: حدادی‌فر پهلوان است

علیرضا منصوریان پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تیم ما با کیفیتی که دوست داشتیم بازی کرد. امروز روز سختی برای قسمت عقب تیم ما نبود و خیلی راحت در این منطقه بازی می‌کردیم. ما امروز یک جوانی به نام ایمان طاهری در خط دفاع‌مان بازی کرد که یک فوتبالیست خوب برای آینده فوتبال ایران و ذوب‌آهن خواهد بود. باید مواظب او باشیم مثل بعضی از جوانان که آسیب می‌بینند، نباید بگذاریم آسیب ببیند. الحمدلله با مدیریت خوب آقای آذری هم بازیکنی در این تیم آسیب نمی‌بیند.

*یک سری اتفاقات مارا از سه امتیاز دور کرد


«ما هفت هشت بازیکن‌مان را جابه‌جا کردیم و با یک ترکیب جدید به زمین رفتیم.»، وی با بیان این جمله گفت: خوشحالم که برای اولین بار در تیمم به نقطه‌ای رسیدیم که 22 بازیکن آماده داریم و دغدغه‌ای از بازی کردن جوان‌های‌مان نداریم. تلاش‌مان را کردیم و این هم طبیعی بود. می‌دانستیم که تیم سپیدرود برای یک امتیاز به میدان می‌آید و برای آنها این امتیاز خیلی مهم بود. ما آنچه را که در زمین باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم، ولی یکسری اتفاقات در زمین افتاد که نتوانستیم به سه امتیاز برسیم.

*نتوانستیم به سه امتیاز برسیم


امروز به واقع فهمیدم که نتوانستیم به سه امتیاز برسیم. خداراشکر می‌کنیم مسیرمان سخت است و باید با تمام وجود ادامه دهیم. ما هفته آینده با الوصل امارات بازی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم امانتدار پرچم کشورمان باشیم. از بچه‌های‌مان راضی هستم، روندمان تغییر کرده است و فوتبالی باحوصله و روبه‌جلو بازی می‌کنیم.

*دو پنالتی و یک گلمان را سوزاندند


الان یازده یا دوازدهمین بازی است که کارشناسان در آخر بازی ما می‌گویند که حق ذوب‌آهن خورده شد. الان که بازی تمام شده است کمکی به ما نمی‌شود. ما برای اعضای تیم داوری بازی امروز خیلی احترام قائل هستیم و آنها نامزد بهترین‌های داوری هستند. من خودم هم که بازی می‌کردم نمی‌توانم بگویم همیشه خوب بودم. هر بازیکن، مربی یا داور هم یک روز بد دارد، ولی قرعه روز بد در فولادشهر می‌افتد. بنیادی‌فر داور و مدیر خوبی است. من بعد از بازی فرصتی که داشتم با حوصله هر صحنه از بازی را 10 بار نگاه کردم، یک صحنه کریستین اوساگونا فقط می‌پرد بالا و ضربه می‌زند که گل می‌شود. در یک صحنه که از دست داور در رفت، بازیکن حریف وحید محمدزاده را هُل می‌دهد که پنالتی بود. چند مورد دیگر هم بود. ما دو پنالتی و یک موقعیت گل‌مان امروز سوخت. بنیادی‌فر داور خیلی خوبی است، ولی متأسفانه 11، 12 بازی است که قرعه روز بد داوری به ما می‌خورد.

*بررسی فقط نوشدارو بعد از مرگ است


اعتراض کمکی نمی‌کند جز اینکه فضای داوری را متشنج می‌کند. اعتقاد من بر این است که باید از داوری حمایت کرد. من برای اینکه خودم را قانع کنم می‌گویم داور هم مثل بازیکن و مربی روز بد دارد. ما با روش تیم حریف کاری نداریم و باید بازی را می‌بردیم. یک گل ما مردود اعلام شد، دو سه موقعیت را خراب کردیم و دو پنالتی‌مان هم سوخت. فردا در برنامه‌های ورزشی این اتفاقات کارشناسی شود که برای ما فقط نوشداروی پس از مرگ سهراب است.

*داوران با سوت مربی و مدیرعامل عوض می‌کنند


ما اگر امروز می‌بردیم با یک بازی کمتر در رتبه هفتم جدول قرار می‌گرفتیم. ما اصلاً دوست نداریم درباره داوری بحث کنیم، چون جایگاه داوری قابل احترام است. با اشتباهات داور من نمی‌توانم به بازیکنم بگویم بد بازی کرده است. ذوب‌آهن باشگاه اخلاق‌مداری است و خود من هم معتقدم باید پشت داوری ایستاد. نمی‌شود از یک داوری که الیت دوی آسیاست، ایراد گرفت. من همه‌ی داوران را دوست دارم و سرآمد آنها علیرضا فغانی است که 10 کلاس از داوری آسیا بالاتر است. اعتقاد من این است که فضای داوری خیلی به‌هم ریخته است. شما ببینید یک سوت می‌توانست ما را هفتم جدول کند و یک سوت دوازدهم جدول. خیلی از سوت‌ها در چند سال گذشته تشکیلات یک باشگاه، مدیرعامل و سرمربی را عوض کرده است. ما با تمام وجود پشت داوری می‌ایستیم و اینقدر صبر می‌کنیم که در فولادشهر نه اینکه به نفع ما داوری کنند، بلکه داوری درست ببینیم.

*قاسم پسر فوق‌العاده‌ای است


ما توقع داشتیم هفت هشت دقیقه وقت اضافه گرفته شود. شش تعویض صورت گرفت و هفت بار برانکارد به زمین آمد. ما اگر بخواهیم از فوتبالیست‌های اخلاق‌مدار نام ببریم یکی از آنها قاسم حدادی‌فر است و دیگری ابراهیم صادقی از سایپا. اینها متفاوت هستند و صفت پهلوانی دارند. قاسم توپ را به اوت زد. ما در حمله صد درصد بودیم، ولی باز هم بازیکنان ما توپ را بیرون زدند.


شاید بعضی از بازیکنان این کار را بکنند، ولی قاسم این‌طور نیست. با تمام احترامی که برای آقای دست‌نشان قائلم می‌گویم که قاسم حدادی‌فر فوق‌العاده پسر خوبی است.

*با حمایت مدیرعامل تیم بسیار خوبی داریم


ما اولین ایده‌ای که باید حتماً در تیم استوار و نهادینه می‌کردیم وضعیت روحی و روانی تیم بود. ما تلاش‌مان این بود که تیم به باخت عادت نکند. این اتفاق زمان می‌برد و اگر صبر و حوصله داشته باشیم تیم به آن نقطه می‌رسد. ما از طرف مدیرعامل حمایت کامل را داشتیم و نگران نبودیم که پشت سرمان را نگاه کنیم و هر دفعه که بازی می‌کردیم شکل تاکتیکی تیم‌مان تغییر می‌کرد. امروز می‌توانم به جرأت بگویم که به داخل زمین می‌رویم که ببریم و برای مساوی به زمین نمی‌رویم. تفاوتی بین صدر جدول و پایین جدول در لیگ ما نیست، چون به خاطر مشکلات زمین‌هایی که داریم لیگ ما فیزیکی است. ما تیم‌مان به لحاظ فیزیکی خیلی خوب است و اگر این اتحادی که بالای سر ماست حفظ شود این تیم شرایط خیلی بهتری پیدا می‌کند. مدیرعامل ما تمام تمرکزش روی تیم است، مبارزه می‌کند و نتیجه‌اش به تیم منتقل می‌شود. جوانان ما خیلی خوب هستند و دستورات تاکتیکی را از گروه ما می‌گیرند. ما در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا ذوب‌آهن ایران هستیم و در آینده ثابت خواهد شد که ذوب‌آهن خیلی حرف‌ها در آسیا برای گفتن خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها