آخرین وضعیت تردد قطار گلستان در محورهای تهران و اینچه برون

روابط عمومی اداره کل راه آهن گلستان آخرین وضعیت تردد قطارها در استان گلستان را توضیح داد.

آخرین وضعیت تردد قطار گلستان در محورهای تهران و اینچه برون

رحمت میرزاعلی به خبر فوری گفت: تردد قطارهای محور گرگان به تهران تا پیش از بارندگی شدید اخیر، به صورت منظم برقرار بوده اما بر اثر بارندگی که منجر به سیلاب شد در ایستگاه سبزدشت (خروجی گرگان و ورودی بندرترکمن) خطوط ریلی دچار آبگرفتگی شد.

وی افزود: بر این اساس قطارهایی که از سمت تهران به گرگان می آمدند در بندرترکمن متوقف می شدند و سپس مسافران را با سرویس خودمان از بندرترکمن به گرگان می آوردیم.

میرزاعلی گفت: همچنین به علت ریزش کوه و سیلاب در منطقه پل سفید مازندران، جاده ریلی مسدود شده و به همین خاطر از سوی راه آهن تهران حرکت قطار از گرگان به تهران لغو شده است.

وی تصریح کرد: تردد قطارهای حومه ای از گرگان تا شیرگاه و پل سفید روزانه در دو نوبت رفت و برگشت پابرجاست.

میرزاعلی گفت: سیل اخیر آق قلا باعث پرشدن حجم آبروهای ریلی شد و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان در چند نقطه از حوزه ریلی شکاف ایجاد شد. به همین منظور ما تعدادی باکس آبرو سفارش دادیم و سپس ریل گذاری را انجام خواهیم داد.

روابط عمومی راه آهن شمال شرق 2 اظهار کرد: به محض فروکش کردن آب عملیات بازسازی و بهسازی خطوط گرگان - آق قلا و آق قلا - اینچه برون اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که در ایام 12 تا 14 فروردین از طریق اینترنتی اقدام به خرید بلیط کرده بودند، 24 ساعت قبل از اعزام پیامک لغو سفر ارسال شده و مبالغ پرداختی از مراکز فروش عودت داده شد.

منبع: خبرفوری

73

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها