هواوی می خواهد از روی سامسونگ عبور کند

مدتی هست که مدیرعامل هواوی مصاحبه‌هایی می کند و خبرساز می شود. مدتی پیش او درباره گوشی های تاشو مصاحبه هایی داشت و درباره کاهش قیمت و افزایش تولید مدل های مختلف صحبت کرد.

هواوی می خواهد از روی سامسونگ عبور کند

حالا ریچارد وو عنوان می کند که هواوی می خواهد تا سال ۲۰۲۰ از سامسونگ عبور کرده و رتبه اول پرفروش‌ترین برند موبایل را آن خود کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شرکت هواوی مدتهاست که به هدف خود یعنی پیشی گرفتن ازاپل و سامسونگ و تبدیل شدن به بزرگترین فروشنده گوشی هوشمند می‌اندیشد. در طی چند سال اخیر، این شرکت رشد چشمگیری در بازار داشته که با توجه به این واقعیت که گوشی‌های هوشمند آن از عرضه در امریکا منع شده‌اند، رشدی فوق‌العاده به نظر می‌رسد. مدیرعامل شرکت هواوی ریچارد یو اکنون پیش‌بینی می‌کند که این شرکت بتواند تا سال 2020 سامسونگ را از پیش رو بردارد تا در جایگاه اول بزرگترین فروشنده گوشی هوشمند قرار گیرد.

به گفته یو، هدف آن‌ها این است که ظرف یک سال و تا سال 2020 سامسونگ را از نظر واحدهای عرضه در سراسر جهان شکست دهند. او همچنین اشاره کرد، سامسونگ و اپل به دلیل ایجاد نوآوری‌های جدید در محصولات خود همچنان رقبای اصلی شرکت باقی می‌مانند.

او در گفته‌های خود به گوشی‌های جدیدی که اخیرا هواوی از آن‌ها رونمایی کرده، اشاره می‌کند که از جمله آن‌ها گوشی انعطاف‌پذیر هواوی میت ایکس است. یو در ادامه گفت که قیمت میت ایکس پس از عرضه گوشی‌های انعطاف‌پذیر بیشتر، در بازار پایین خواهد آمد.

اولین نسل از گوشی‌های انعطاف‌پذیر بیش از متوسط قیمتی که مشتریان مایل به پرداخت آن هستند، قیمت دارند. به این ترتیب، این دستگاه‌ها به دست مشتریانی می‌رسد که به این گوشی‌ها علاقه دارند و قدرت خرید دستگاهی با قیمت بیش از 2000 دلار را داشته باشند.

فکر می کنید هواوی از پس هدف خود برآید؟ مسلما چینی ها برنامه های قوی برای تحقق هدف خود دارند و در دستگاه هایی که تولید می کنند و هزینه های تحقیق توسعه آن ها سبب خروجی های درخشانی چون هواوی میت ایکس و پی ۳۰ پرو شده است اما پر کردن فاصله قابل توجهی که با سامسونگ دارند هدفی است دشوار ولی به نظر من این هدف برای هواوی در دید و قابل تصاحب است.

منبع: ترنجی

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها