آمار می گوید تیم ملی بانوان برتر بود

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در شرایطی در اولین بازی خود در مرحله دوم مقدماتی المپیک 2020 توکیو مغلوب فیلیپین شد که ارایه گر بازی خوبی بود.

آمار می گوید تیم ملی بانوان برتر بود

بر اساس داده های ارایه شده از سوی سایت آنالیز بازی ها در این بازی اگر چه فیلیپین به برتری دو بر صفر رسید اما این تیم ایران بود که در 54 درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود. هم چنین ایران در تدارک حمله بهتر از تیم حریف عمل کرد اما بی شک تیم فیلیپین در استفاده از موقعیت ها عملکرد بهتری داشت و به همین خاطر به برتری دو بر صفر رسید.

در این بازی شاگردان مریم آزمون 5 بار ضربه کرنر زدند در حالی که فلیپین یک بار هم صاحب این موقعیت نشد. 6 شوت که تنها یک شوت در چارچوب بود حاصل تلاش خانم های ایرانی بود و فیلیپینی ها کلا دو شوت زدند که هر دو شوت در چارچوب بود. دو تیم در کارت زرد با هم برابر بودند و هر یک، یک بار با کارت زرد داور مواجه شدند. ایران در این بازی 119 بار وارد منقطه یک سوم دفاعی حریف شد که در 65 صحنه توانست در محوطه جریمه برای تدارک حمله روی دروازه حریف برنامه ریزی کند در حالی که تعداد حملات فیلیپین 112 حمله و تعداد موقعیت های خطرناک 29 موقعیت ثبت شده است.

اما با وجود این آمارها برتری عددی در این بازی به کمک ایران نیامد و تیم ملی فوتبال بانوان ایران با این باخت اندکی از شرایط صعود به دور نهایی فاصله گرفت. بازی های مقدماتی دور دوم در سه گروه چهار تیمی در جریان است که در پایان سه تیم برتر گروه ها راهی دور نهایی می شوند تا با 5 تیم گزینش شده برای صعود به المپیک 2020 توکیو مبارزه کنند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها