۱۴ اختراع عجیب و غریب که باورتان نمی‌شود / از کپسول حمام تا بیدار نگهدارنده مغز + تصاویر

همیشه اینطور نیست که تمامی اختراعات مفید و در جهت تغییر کیفیت زندگی کاربردی باشند برخی اختراعات ممکن است آن چنان که باید مفید واقع نشوند.

۱۴ اختراع عجیب و غریب که باورتان نمی‌شود / از کپسول حمام تا بیدار نگهدارنده مغز + تصاویر

نیازی به گفتن نیست که تکنولوژی زندگی ما را تغییر داده و از بسیاری جهات بهتر کرده است. از پزشکی تا اکتشافات فضایی، کیفیت زندگی ما با پیشرفت‌های سریع فناوری‌های مختلف، گام‌های بزرگی برداشته است. اما همه فناوری‌های جدید تا این حد مفید نیستند و باعث پیشرفت کیفیت زندگی نمی‌شوند. بعد از خواندن این مطلب منظور ما را بهتر متوجه می‌شوید.

ماسک ضد خوردن ۱۴ اختراع عجیب و غریب که باورتان نمی شود / از کپسول حمام تا بیدار نگه دارنده مغز + تصاویر
اگر می‌خواهید مانع پرخوری فرزندتان شوید، این ماسک شبیه قفس به شما کمک می‌کند. این ماسک غذا خوردن را تقریبا غیرممکن می‌کند، اما دهانه شبکه‌ای دارد که اجازه می‌دهد فرد نفس بکشد. این اختراع در سال ۱۹۸۲ ثبت شده و به درد مدیران سادیستی کمپ‌های رژیم می‌خورد که به کسانی که قصد کاهش وزن دارند کمک کند.

دستگاه های-فایو (بزن قدش) ۱۴ اختراع عجیب و غریب که باورتان نمی شود / از کپسول حمام تا بیدار نگه دارنده مغز + تصاویر
اگر هیچکس نیست که این کار را با شما انجام دهد، می‌توانید با این دستگاه اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. این اختراع در سال ۱۹۹۳ ثبت شده و حس خوب هایو فایو را برای ابراز هیجان به شما منتقل می‌کند. طبق دستورالعمل این دستگاه، باید آن را روی دیوار یا میز نصب کنید، تا هماهنگی دست و چشمتان را بهتر کند و هروقت بخواهید دستی باشد که بزنید قدش!

سپز سیار بمب هسته‌ای ۱۴ اختراع عجیب و غریب که باورتان نمی شود / از کپسول حمام تا بیدار نگه دارنده مغز + تصاویر
از آخرالزمان می‌ترسید؟ این سپر حتی در برابر بمب هسته‌ای هم از شما حفاظت می‌کند. فقط باید یک گودال بکنید و سپر را بالای سرتان باز کنید. فقط امیدواریم بتوانید سریع گودال بکنید.

درمان سکسکه ۱۴ اختراع عجیب و غریب که باورتان نمی شود / از کپسول حمام تا بیدار نگه دارنده مغز + تصاویر
اگر خوردن مقدار زیادی آب یا نگه داشتن نفس جواب ندهد، سکسکه می‌تواند مشکل بزرگی باشد و این اختراع برای درمان سکسکه شاید کمک کند. سکسکه‌های طولانی را که ۴۸ ساعت یا بیشتر طول می‌کشد، می‌توانید با یک شوک الکتریکی کوچک درمان کنید. هنگام نوشیدن آب، الکترود‌هایی که در امتداد یک میله فلزی قرار دارند به اعصاب میان بند شما شوک الکتریکی وارد کرده و سکسکه را متوقف می‌کنند.

پد گندزدای گاز معده ۱۴ اختراع عجیب و غریب که باورتان نمی شود / از کپسول حمام تا بیدار نگه دارنده مغز + تصاویر
اگر باد شکمتان بوی بدی دارد، از این پد‌های خوشبوکننده استفاده کنید و دیگر نگران خفه شدن اطرافیانتان نباشید. این محصول از پد‌های زغال فعال ساخته شده، که هوا را جذب و فیلتر می‌کند تا شما را از شرمندگی نجات دهد.

ساعت امید به زندگی

تا حالا فکر کرده اید چقدر از عمرتان باقی مانده؟ خب دیگر فکر نکنید. اکنون می‌توانید شمارش معکوس زندگیتان را دور مچتان ببندید و اصلا هم احمق به نظر نرسید!

شانه کردن مو بالای سر و پنهان کردن کچلی ۱۴ اختراع عجیب و غریب که باورتان نمی شود / از کپسول حمام تا بیدار نگه دارنده مغز + تصاویر
اختراع روش پنهان کردن طاسی جزئی در دسامبر ۱۹۷۵ توسط گروه پدر و پسر، فرانک و دونالد اسمیت از اورلاندو ثبت شد. این یک مدل مو برای پنهان کردن کچلی جزئی با استفاده از موی بالای سر فرد است؛ که شامل تقسیم کردن مو به سه بخش و سپس شانه کردن آن روی سر می‌شود.

سیستم پیاده روی با مار ۱۴ اختراع عجیب و غریب که باورتان نمی شود / از کپسول حمام تا بیدار نگه دارنده مغز + تصاویر
برخی افراد سگشان را بیرون می‌برند و برخی مارشان را. دیگر چه توضیحی بهتر از این؟

مانع مکیدن شست ۱۴ اختراع عجیب و غریب که باورتان نمی شود / از کپسول حمام تا بیدار نگه دارنده مغز + تصاویر
اگر فکر می‌کنید فرزندتان بزرگ شده و دیگر نباید شست خود را بمکد، با این اختراع می‌توانید جلوی این عادت زشت او را یکبار برای همیشه بگیرید. این اختراع یک پوشش فلزی برای شست است که به یک دستبند وصل می‌شود و قابل تنظیم است و کاملا اندازه شست کودکتان می‌شود. فقط امیدواریم فرزندتان طعم فلز را دوست نداشته باشد.

کپسول حمام سیار

این اختراع به عنوان جایگزینی برای حمام‌ بیماران در بیمارستان‌ها و خانه‌های سالمندان ساخته شد. بیمار داخل کپسولی از مایع قرار می‌گیرد که یک دریچه برای ورود مایع و یک دریچه برای خروج آب کثیف دارد. اگرچه این ایده کاربردی به نظر می‌رسد، اما هیچ استفاده موفقیت آمیزی از آن گزارش نشده است.

بیدار نگهدارنده مغز ۱۴ اختراع عجیب و غریب که باورتان نمی شود / از کپسول حمام تا بیدار نگه دارنده مغز + تصاویر
دنبال چیزی هستید که شما را در سخنرانی‌های طولانی یا کارهای شبانه طولانی بیدار نگه دارد؟ انتهای این دستگاه ارتعاشی را گاز بگیرید تا حواستان تحریک شود. این دستگاه ارتعاشات را به مغزتان انتقال می‌دهد و بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران شما را بیدار نگه می‌دهند. استفاده از این دستگاه راحت نیست، اما ظاهرا جواب می‌دهد.

محافظ گوش سگ ۱۴ اختراع عجیب و غریب که باورتان نمی شود / از کپسول حمام تا بیدار نگه دارنده مغز + تصاویر
این دستگاه برای حفاظت از حیوانات گوش دراز، به خصوص سگ‌ها طراحی شده تا وارد غذا و نوشیدنی آن‌ها نشود.

دستگاه محافظ موز ۱۴ اختراع عجیب و غریب که باورتان نمی شود / از کپسول حمام تا بیدار نگه دارنده مغز + تصاویر
چرا باید این دستگاه را بخرید؟ کسی نمی‌داند، اما ظاهرا بعضی‌ها ارزش زیادی برای موزهایشان قائل هستند. با دستگاه محافظ موز، دیگر نیاز نیست نگران موز‌ها داخل ظرف ناهار یا کیفتان باشید.

لباسی برای موش‌داران ۱۴ اختراع عجیب و غریب که باورتان نمی شود / از کپسول حمام تا بیدار نگه دارنده مغز + تصاویر
یکی از خنده دارترین اختراعات ثبت شده این لباس است که برای صاحبان جوندگان خانگی طراحی شده که می‌خواهند با حیوان کوچکشان بیرون بروند. این جلیقه لوله‌های شفاف بلندی دارد که موش در آن‌ها حرکت می‌کند و می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها