ورناصری در گفتگو با خبرفوری:

مرغ و گوشت در نوروز گران نشد/ برخی به دنبال دامن زدن به افزایش قیمتها هستند/ واردات جدید گوسفند زنده

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام وضعیت بازار گوشت و مرغ را در ایام عید کاملا آرام و همراه با کاهش قیمت اعلام کرد.

مرغ و گوشت در نوروز گران نشد/ برخی به دنبال دامن زدن به افزایش قیمتها هستند/ واردات جدید گوسفند زنده

حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبر فوری در مورد آخرین وضعیت بازار گوشت مرغ در کشور گفت: ایام نوروز ‌بازار گوشت مرغ را با شرایط آرام و کاهش قیمت سپری کردیم، روند عرضه مرغ چه منجمد و چه گرم به صورت گسترده در سراسر کشور انجام شد.
وی ادامه داد: عرضه مرغ گرم روزانه در تهران به حدود هزار تن رسیده است، در استانهای دیگرهم به نسبت نیازشان این عرضه با قیمت 11هزار و 500تومان انجام می‌شود.
ورناصری خاطرنشان کرد: روند عرضه از سوی شرکت پشتیبانی امور دام همچنان ادامه دارد، به طور متوسط در برخی از استان‌ها قیمت مرغ گرم آزاد بین 12هزار تومان تا 13هزار تومان است و در تهران هم حدود 14هزار تومان شده است ضمن اینکه روند کاهشی قیمت هم ادامه خواهد داشت.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام در مورد خبرهای افزایش قیمت مرغ گفت: ما در هیچ استانی قیمتی بالاتر از این مقدار گفته شده نداریم و با توجه به پوشش گسترده مرغ گرم و منجمد که در سراسر کشور در حال انجام است پیش بینی ما این است که دسترسی بیشتر و مناسبتر برای مردم در کل کشور ایجاد خواهد شد.
وی افزود: ما هیچگونه افزایش قیمت نداشتیم بلکه در ایام عید به دلیل عرضه گسترده مرغ ما روند کاهشی قیمت مرغ را داشتیم و امیدواریم که این روند ادامه دار هم باشد .
ورناصری در مورد عرضه گوشت قرمز گفت: با توجه به گستردگی واردات گوسفند و دام زنده از چابهار و بندر امام کاهش قیمت در این بخش هم داشتیم.
وی ادامه داد: ظرف دوروزه آینده از بندرعباس واردات جدیدی خواهیم داشت و همین تداوم واردات باعث شد ما در این ایام تا ده هزار تومان کاهش قیمت گوسفند زنده را داشته باشیم.
ورناصری با تاکید بر آرامش بازار گوشت قرمز و مرغ در ایام عید گفت: ما روزهای آرامی را در ایام عید تجربه کردیم و در هیچ استانی هم افزایش قیمت بازار گوشت و مرغ اصلا وجود نداشت .
وی در پایان با اشاره به برخی خبرها در مورد افزایش قیمت مرغ و گوشت گفت: گاهی برخی افراد برای بهم ریختن ذهن مردم و دامن زدن به افزایش قیمتها مصاحبه هایی می کنند ولی این امر صحت ندارد و ما اصلا افزایش قیمتی نداشتیم و همچنان با ادامه توزیع گوشت و مرغ روند کاهشی قیمت انجام می‌شود.

43

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • سعید
    0

    پدر مردم در اومده.مرغ و گوشت ارزو شده

  • رضاخدادادی
    0

    سلام تااونجایی که میتونیدبراهیچ محصولی قیمت تعیین نکنیدچون گرانترمیشه

  • Mohammad ali yousefi
    0

    سلام _ مسئولین حواسشان به سیل کشور بود و یادشان رفت گوشت و مرغ را گران کنند که شما با این تیتر و لید یاد آوری کردید !!! امان از این خبرنگاران و خبرگزاری ها....

  • حسین حامی فر
    0

    سلام مگر گرانتر ازاینم در این مدت کوتاه امکانپذیر بود که نوشتید گران نشده

  • رضایی
    0

    سلام دیگه مگر بیشتر از این هم جا داره که میگید در عید گران نشد

  • محمد
    0

    شما اول مرغ پیدا کن بعد راجع بقیمتش حرف بزن.فقط دروغ دروغ

  • کامی
    0

    هرجا ی قیمتی میگن .شهر هرت ک میگن اینه واقعا هیچ پایه و اساسی نداره اینا همش سیا بازیه مردم رو گول میزنن ک مثل ما داریم بررسی و پیگیری میکنیم

  • محمد
    0

    انشالله همیشه این مملکت تعطیل باشه که همه چی ثابت بمونه ازشنبه که تعطیلات تموم میشه رو خدابخیر بگردونه دوباره زالو ها از سفروخوشگذرونی برمیگردن ومیوفتن به جون مردم

  • شهروند
    0

    مزدم دیگه توان خریدشونو ندارند که اونم صادر می کنن به عراق سوریه

  • ناشناس
    0

    نگران نشو اقا زاده ها وژن برتر ایام عید کانادا بودند.بر می گردند.با بابا شان. نقشه های جدید برای بدبختی ملت پیاده می کنند.یک روز پیاز و یک روز گوجه و یک روز بقیه را با هماهنگی آزاد و ممنوع می نمایند.برنامه حساب شده ردیف کنند.انچنان بلای سر فقیر فقرا در آورند.که به سیل ویرانگر عشق کنیم.سیل ویرانگر این نا مردها تمامی ندارد. گرگ ها بر می گردند. وبا کمبود وگرانی به جان مردم فلک زده می افتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها