بدون تأمین نیازهای مالی پروژه‌های سد سازی لرستان به جایی نمی‌رسد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، گفت: بدون تأمین نیازهای مالی پروژه‌های سد سازی لرستان به جایی نمی‌رسد.

بدون تأمین نیازهای مالی پروژه‌های سد سازی لرستان به جایی نمی‌رسد

علاالدین بروجردی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، راجع موضوع سدسازی در لرستان، اظهار داشت: در این حوزه کاری نشده و این امر نیز منصفانه نیست.

وی با بیان اینکه متأسفانه کار منطقی و دراز مدتی در این حوزه صورت نگرفته و کل محاسبات روی این اصل مبتنی بوده که ما در واقع کشوری هستیم که با کمبود آب مواجه بوده و در خشکسالی به سر می بریم، عنوان کرد: کمتر کسی را من دیدم که پیش بینی کند ما وارد «ترسالی» می شویم و دهها میلیارد متر مکعب این هدیه الهی به ملت ما داده می‌شود و در این راستا من فکر می‌کنم باید تجدید نظری در کل سیاست‌های خود شامل بحث سدسازی داشته باشیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: اگر پیش بینی دانشمندان و متخصصین این باشد باید تجدید نظری در کل سیاست‌های خود در مسئله آب انجام دهیم و بر اساس آن عمل کنیم.

بروجردی، تصریح کرد: ما در بازگشت به مجلس، جلسه ویژه ای را در مجلس باید با حضور وزیران ذی ربط و مسئولان برگزار کنیم، چرا که بدون تأمین نیازهای مالی به جایی نمی رسیم.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها