گلایه خانم بازیگر از دیده نشدن نقشش در «شبی که ماه کامل شد»

مدیری شبنم مقدمی را بازیگر سینما و تئاتر که این روز‌ها مشغول بازی در سریال «هیولا» است به روی صحنه دعوت کرد و مقدمی زودتر از دعوت مدیری روی صحنه «دورهمی» حاضر شد و به گفتگو با او نشست و از مجموعه فعالیت‌های خود گفت.

گلایه خانم بازیگر از دیده نشدن نقشش در «شبی که ماه کامل شد»

وی ابتدا با بیان اینکه امیدوارم امسال را علی رغم تمام ناملایمات به خوبی بگذرانید، درباره حضور در «هیولا» گفت: نقشم را دوست دارم و اینکه تا امروز نقش‌های مختلف را بازی کردم، دلیلش این است که دوست دارم همه نقش‌ها را تجربه کنم، اما جذاب بودن آن‌ها را باید شما به عنوان کارگردان و مردم بگویند که دوست داشتند یا نه!

مدیری درباره حضورش در فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» پرسید و مقدمی ادامه داد: بله! در فیلم «شبی که ماه کامل شد» نقش سختی داشتم، اما فکر می‌کردم بیشتر دیده شود، نه به خاطر جایزه، بلکه فکر می‌کردم از نظر منتقدین بیشتر بررسی و توجه شود.

بازیگر فیلم سینمایی «خجالت نکش» در پاسخ به سوال دیگر مدیری اظهار کرد: برای من همه سال‌ها بهترین هستند و از همه کار‌هایی که تا امروز انجام دادم خوشحال هستم و کاری ندارم که از انجام دادن آن پشیمان شده باشم.

مقدمی با اشاره به همکاری خود کارگردان‌های جوان و کار اولی، گفت: ریسک پذیر هستم و بیشتر کارهایم با کارگردان‌های جوان و کار اولی است، و از بین آن‌ها همکاری با نرگس آبیار را بیشتر دوست دارم.

مدیری درباره اتفاقات سال گذشته و نوروز ۹۸ پرسید و گفت: سال جدید مدام پای خبر بودیم و به ما امید تزریق می‌کردند. (با کنایه)

مقدمی گفت: سال ۹۷ واقعا سال سختی بود و سال ۹۸ را هم با یکسری اتفاقات عجیب و غریب شروع کردیم. واقعا نمی‌شود در مقابل چنین حوادثی بی تفاوت باشیم. درواقع باید به هر نحوی که شده این‌گونه اتفاقات کارشناسی شود و این نعمت به بلا تبدیل نشود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها