بازگشت کوتینیو به آغوش بارسا

فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا که دیشب در جریان تساوی بارسا مقابل ویارئال گل اول تیمش را به ثمر رساند با لبخند رضایتی که به لب داشت نشان داد که از شرایط فعلی‌ در این تیم راضی است.

بازگشت کوتینیو به آغوش بارسا

بازی دیشب بارسلونا و ویارئال اگر چه برای اکثر هواداران این تیم با گلهای طلایی لیونل مسی و لوئیس سوارز در دقایق پایانی و کامبک رویایی کاتالان‌ها به یاد آورده خواهد شد اما یکی دیگر از نکات مهم این بازی که لابلای اخبار گلهای فوق‌العاده مسی و سوارز می‌رود که به دست فراموشی سپرده شود، جا افتادن فیلیپ کوتینیو در ترکیب بارسا است.

فیلیپ کوتینیو بعد از مدتها ناراحتی و تنش در بارسلونا دوباره شروع به خندیدن کرده و عکسهای خندان او بعد از به ثمر رساندن گل اول بازی دیشب نشانه‌ای است که نشان می‌دهد کوتینیو قدم به قدم مسیر تطبیق پیدا کردن با شرایط بارسلونا را پشت سر گذاشته و حالا به درجه‌ای از سازگاری با تیم جدیدش رسیده که مدیران بارسا می‌توانند به منتقدین خود بگویند علت خرج کردن آن همه پول برای خرید کوتینیو از لیورپول چه بوده است.

کوتینیو از همان اولین روزهایی که لیورپول را ترک کرد و به نوکمپ آمد بلافاصله هدف انتقادها قرار گرفت. بسیاری از هواداران بارسا سبک بازی او را نمی‌پسندیدند و معتقد بودند مدیران بارسا هزینه کلانی برای خرید او صرف کرده‌اند که ارزشش را نداشته. اما کوتینیو در هفته‌های اخیر به مراتب بهتر از ابتدای فصل کار کرده.

کوتینیو که از انتقادهای تند جبهه بارسا از او ناراضی بود اغلب بی‌روحیه وارد زمین می‌شد چرا که احساس می‌کرد در این باشگاه غریبه است. اما لبخند رضایت دیروز که چندین بار روی صورت کوتینیو دیده شد نشان می‌دهد که او حالا از عملکرد خود با پیراهن غول کاتالان راضی است و به نظر می‌رسد هواداران هم کم کم با این ستاره برزیلی از در آشتی در خواهند آمد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها