شکست غیرمنتظره شیاطین در لیگ جزیره

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه مقابل وولوز با نتیجه 2-1 شکست خورد و امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده کمرنگ تر شد.

شکست غیرمنتظره شیاطین در لیگ جزیره

شاگردان اوله‌گنار سولسشر در این دیدار ابتدا از حریف پیش افتادند اما در ادامه دو بار دروازه شان را باز شده دیدند و سه امتیاز را به حریف واگذار کردند. این نتیجه در حالی رقم خورد که منچستریونایتد از دقیقه 59 با اخراج اشلی یانگ، 10 نفره شده بود.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 6 روی ارسال دالوت، روملو لوکاکو با ضربه سر گل اول بازی را به ثمر برساند اما حضور به موقع پاتریسیو، دروازه وولوز را نجات داد.

برتری شیاطین سرخ ادامه پیدا کرد و این تیم سرانجام در دقیقه 13 به گل رسید. مک تامینای که با پاس فِرِد پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک شوت دیدنی، توپ را به گوشه دروازه وولوز فرستاد.

بعد از این گل بازی متعادل تر شد و حتی تیم میزبان تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفت و سرانجام در دقیقه 24 به گل تساوی رسید. روی یک حرکت تیمی خوب و روی پاس در عمق خیمنز، این دیوگو خوتا بود که با داوید دخیا تک به تک شد و با یک ضربه محکم، کار را تمام کرد.

در ادامه باز هم این تیم وولوز بود که نمایش بهتری داشت و صاحب یکی دو موقعیت دیگر شد اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را هم یونایتد بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 52، مک تامینای گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه سر شیرجه ای او را پاتریسیو دفع کرد.

در حالی که یونایتدها سخت به دنبال زدن گل برتری بودند، در دقیقه 57 شرایط برای این تیم سخت شد. اشلی یانگ که در دقیقه 52 یک کارت زرد دریافت کرده بود، 5 دقیقه بعد برای جبران اشتباهش، روی خوتا در میانه زمین مرتکب خطا شد و داور هم با دادن کارت زرد دوم، او را از زمین اخراج کرد.

علی رغم 10 نفر شدن، یونایتدها به حملات شان ادامه دادند و تیم برتر میدان بودند اما در دقیقه 77، این وولوز بود که روی آشفتگی خط دفاعی یونایتد به گل دوم رسید. روی یک ارسال به محوطه جریمه یونایتد، مدافعان این تیم به اندازه ای دستپاچه عمل کردند که در نهایت اسمالینگ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

در دقایق پایانی، این بازیکنان وولوز بودند که با روحیه بهتر، حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند و حتی چیزی نمانده بود که در دقیقه 90 به گل سوم برسند اما واکنش خوب دخیا، مانع از باز شدن دروازه یونایتد شد و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-1 به سود وولوز به پایان رسید.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها