هخامنش:خجالت آور است سرجیو فحش بشنود

مدافع جوان تیم فوتبال نفت آبادان با اعلام اینکه داور می توانست او را از زمین بازی اخراج نکند در خصوص شرایط مردم استان گلستان نیز بسیار ناراحت است و از همه مردم ایران درخواست کمک کرد.

هخامنش:خجالت آور است سرجیو فحش بشنود

در ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران دو تیم صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه تختی شهر آبادان به مصاف هم رفتند که در این دیدار ذوبی ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک از سد صنعت نفت عبور کند .این در حالی است که وفا هختمنش زمانی که نتیجه بازی یک بر یک دنبال می‌شد در دقیقه ۴۸ کارت زرد دوم را از داور دیدار دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد. در ادامه حملات ذوب آهن ادامه پیدا کرد تا این که در دقیقه ۷۶ محمدرضا حسینی دروازه نفتی ها را باز کرد.


هخامنش درباره شرایط بازی و همچنین اخراج خودش اظهار داشت:« کارت زرد اول را که صد در صد داور درست تصمیم گرفت چرا که من ارسلان مطهری را زمانی که از من عبور کرد گرفتم و اجازه حرکت به او ندادم اما درخصوص کارت زرد دوم داور این دیدار با توجه به اینکه ما میزبان مسابقه بودیم و همچنین دقیقه بازی می‌توانست با انعطاف بیشتری رفتار کند و من را از زمین اخراج نکند. درست است که مهاجم ذوب آهن از من عبور کرد ولی من وقتی تکل را زدم برخوردی با او نداشتم ،شاید در حد یک لمس بود اما احساس می کنم چون من پاهایم را بلند کردم داور گمان کرد من قصد زدن او رو دارم و اگر کمی مراعات من را می کرد می‌توانست با یک تذکر من را در زمین نگه دارد اما بسیار خشک در در آن صحنه قضاوت شد.»


وی در خصوص شرایط نفت در این فصل و حضورش در این تیم گفت:« ما در این فصل علی رغم اینکه نتوانستیم به آن صورت هوادارانمان را راضی کنیم اما در بسیاری از بازی ها نشان دادیم که به دنبال این هستیم که فوتبال اصولی و روی زمین را به نمایش بگذاریم.من قبول دارم در بسیاری از بازی ها بسیار سخت می بریم اما این را هم باید در نظر بگیریم که به هر تیمی هم به راحتی باج نمی دهیم .ما در کل تیم سخت گیری هستیم و همانطور که می دانید در مقابل تیم های بزرگ نتایج خوبی گرفتیم . مثلا مقابل سپاهان هم در رفت و برگشت، در مقابل پدیده و همچنین در مقابل پرسپولیس بازی های خوبی را به نمایش گذاشتیم.»


مدافع صنعت نفت در ادامه با اشاره به فشار تماشاگران آبادانی و انتظاری که همواره این تماشاگران خونگرم از تیم خود دارند افزود:« باور بفرمایید در ورزشگاه تختی اهواز بازی کردن کار بسیار سختی است و بعضاً بعضی از بازیکنان تحمل این فشار را ندارند.


اگر خاطرتان باشد فصل گذشته نفت با وجودی که بازیکنان میلیاردی آورده بودند ولی با این حال نتوانستند آن نتیجه مورد نظر را بگیرند. اما امسال سرجیو تیم رو عوض کرد و رو به جوانان آورد. واقعا ما در این فصل به دنبال اجرای یک فوتبال اصولی هستیم اما مردم از ما انتظار دارند که در تمام طول بازی روی دروازه حریف ها حمله کنیم در حالی که تیم ها از امادگی خوبی برخوردارند.


هخامنش در ادامه با توجه به جایگاه صنعت نفت گفت:« خوشبختانه ما با تیم های ته جدول اختلاف خوبی را ایجاد کرده ایم و از طرفی با تیم های هفتم و هشتم جدول تنها چهار اختلاف داریم.»


وی همچنین با نام بردن از تعدادی از بازیکنانشان معتقد است تیم بسیار جوان و جویای نامی را دراختیار دارند. درهمین رابطه اشاره کرد:« غبیشاوی، جعفر سلمانی ،محمد میری، محمد قریشی، سیروان قربانی، فاخر تهامی، مسلم مجدمی ،همگی ۲۰ تا بیست و یک ساله هستند و همه آن ها در تمام بازی ها به صورت ثابت بازی می کنند در حالی که هیچ کدام از این بچه ها در فصل گذشته در لیست ۱۸ بازیکن هم نبودند. اما با این وجود "سرجیو" فارغ از هر نام و نشانی به جوانان روی آورد و حتی از رفتن بازیکنانی مثل اکبر ایمانی و جاسم کرار نترسید. متاسفانه در چند بازی گذشته وی از سوی تعدادی از تماشاگرنما ها توهین می شنود.
هخامنش در خصوص حضورش در آبادان هم اظهارکرد:« وقتی که با سرجیو صحبت کردم از برنامه های او خوشم آمد و احساس کردم زیر نظر یک مربی اروپایی کارم را دنبال کنم تا بتوانم فوتبالم را در اروپا پی بگیرم و حالا هم از این تصمیم راضی هستم .»


این مدافع جوان ترکمن با تشکر از طرفداران واقعی صنعت نفت همچنین اعضای تیم افزود:«خوشبختانه بعد از اخراج از من حمایت کردند و دستشان درد نکند خیلی ها با من تماس گرفتند و سعی کردند به من دلداری بدهند و من از همه آنها سپاسگزارم و فقط خواهشم این است که از این بچه و جوانان تیم و همچنین سرمربی تیم حمایت کنند .»


هخامنش که خود بچه بندر ترکمن است در ارتباط با بلایای طبیعی و سیلابی که مناطقی از استان گلستان خصوصا آق قلا را به زیر آب برد و خسارت بی حد و حصری که به مردم آن منطقه وارد شد بیان کرد:« ما از همان روزهای اول با تشکیل کمپینی متشکل از ورزشکاران استان گلستان است ، مثل عزت الله پورقاز، ادریس دانشمند، فرهاد قائمی، میکائیل تاجر ،میکائیل ایمن تراب،و تعداد دیگری از بچه ها جمع شده ایم و تا آن جا که از دستمان بر آمد کمک کردیم و همچنان به کمک های مالی ادامه می دهیم. امیدوارم مردم هم در حد بضاعت خودشان کمک کنند تا مردم بتوانند به زندگی خودشان برگردند.»


وی در همین رابطه افزود :«متاسفانه آب هنوز در سطح شهرها و روستاها هنوز وجود دارد و همچنان به سطح آن اضافه می شود چون هنوز نتوانستند در آن منطقه آب را به سمت دریا تخلیه کند و این کار خیلی کند پیش می‌رود. امروز هم یکی دو تا از روستاها گازشان قطع شد ومشکلات بسیار زیاد است.


مردم زندگی شان را آب برده است تمام وسایل الکترونیکی همه سوخته است و از طرفی زمین های کشاورزی همه زیر آب رفتند و این در حالی است مردمان این خطه تمام زندگی شان از راه دامپروری و کشاورزی میگذرد


بنده های خدا منتظر بودند تا کشت خود را برداشت کند و با همان زندگی خودشان را در طول یکسال اداره کنند، اما امسال فقط خدا می داند که چطور می توانند تا سال دیگر به اموراتشان برسند اما اما اما تا جایی که می توانیم انجام وظیفه می کنیم.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها