در انتظار پرچمداران جدید هواوی با نمایشگر تاشو باشید

هواوی تأیید کرده که تا سال ۲۰۲۱، نیمی از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار این شرکت با نمایشگر تاشدنی به بازار عرضه خواهند شد.

در انتظار پرچمداران جدید هواوی با نمایشگر تاشو باشید

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی در آخرین مصاحبه‌ی خود تأیید کرده که به‌شدت روی توسعه‌ی گوشی‌های هوشمند تاشدنی متمرکز خواهد بود و به‌نظر می‌ رسد غول فناوری کره‌ای روی دستگاه‌های تاشدنی حساب باز کرده است.

ریچارد یو برنامه‌هایی جدیدی برای توسعه و عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند تاشدنی دارد. در جریان کنگره جهانی موبایل، میت ایکس، گوشی تاشدنی هواوی با نمایشگر تمام‌صفحه و مودم 5G معرفی شد. انتظار می‌رود اینگوشی هوشمند هواوی ماه ژوئن (خردادماه) به بازار عرضه شود.

باوجودی که غول فناوری چینی نیز معتقد است که گوشی تاشدنی هواوی میت ایکس دستگاهی نسبتا گران‌قیمت است، اما چینی‌ها بر عرضه و فروش دستگاه تاشدنی خود تمرکز کرده‌اند. البته انتظار می‌رود که به‌مرور زمان و عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند تاشدنی به بازار، قیمت چنین دستگاه‌هایی سیر نزولی داشته باشند.

در عرض دو سال آینده، گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار هواوی با نمایشگر تاشدنی، قیمت بسیار بالاتری نسبت به گوشی‌های هوشمند معمولی نخواهند داشت و به‌تدریج قیمت چنین دستگاه‌هایی نیز روند نزولی را در بازار طی خواهد کرد. در نتیجه، گوشی‌های تاشدنی بیشتری به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۱، نیمی از گوشی‌های پرچم‌دار هواوی با نمایشگر تاشدنی به بازار عرضه شوند. همچنین به‌نظر می‌رسد که یکی از این گوشی‌های هوشمند تاشدنی ابعادی کوچک‌تر از هواوی میت ایکس و هواوی پی ۳۰ پرو داشته باشند.

بی‌شک دستگاه‌های تاشدنی در سال‌های پیش‌رو، از اهمیت ویژه‌ای برای هواوی برخوردار خواهند بود و غول فناوری چینی قصد دارد توجه بیشتری به گوشی‌‌هایی با نمایشگر تاشدنی نشان دهد. البته هواوی به این نکته نیز توجه دارد که همه‌ی کاربران به طراحی گوشی تاشدنی ممکن است علاقه‌مند نباشند. برخی از کاربران کماکان گوشی‌های هوشمند سنتی را ترجیح می‌دهند. در نتیجه،به‌نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند با طراحی سنتی کماکان به بازار عرضه خواهند شد.

منبع: زومیت

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها