قاب پشتی نوکیا ۶.۲ مشخصات این گوشی را لو داد

تصویری از پنل پشتی نوکیا ۶.۲ لو رفته و به ما اطلاعاتی چند در این زمینه می دهد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود که زیر آن سنسور اثر انگشت قرار می گیرد.

قاب پشتی نوکیا ۶.۲ مشخصات این گوشی را لو داد

خبر را نصب کنید!

در گذشته اطلاعاتی در رابطه با نوکیا X71 که ظاهرا با نام نوکیا 6.2 روانه بازار می شود، منتشر شده بود. به تازگی تصویری از پنل پشتی نوکیا 6.2 در فضای مجازی منتشر شده است.

دیروز نوکیا X71 در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرده بود که بخشی از مشخصات فنی آن را در اختیار ما قرار داد.

بر اساس تصویر منتشر شده، این دستگاه از دوربین اصلی دوگانه بهره می برد. در زیر این بخش، شاهد حضور برشی برای سنسور اثر انگشت هستیم. به نظر می رسد این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی و سفید وارد بازار می شود.

این تصویر شباهت زیادی به رندرهای گذشته دارد، البته باید به این نکته اشاره کرد که تصویر منتشر شده شبیه به پنل پشتی نوکیا 6.1 نیز هست.

در رابطه با نام نوکیا X71 در بازارهای جهانی گزارش های زیادی منتشر شده است. تعدادی از آن ها به نوکیا 8.1 پلاس و برخی دیگر از آن با نام نوکیا 6.2 یاد می کنند.

انتظار می رود این محصول دارای حفره درون صفحه نمایش برای دوربین سلفی باشد. این سبک طراحی در گذشته توسط هواوی و سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است. در بخش پشتی این محصول دوربین اصلی دوگانه قرار می گیرد که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است.

بر اساس بنچمارک گیک بنچ، قدرت این محصول نوکیا را چیپست کوالکام اسنپدراگون 660 تامین می کند که توسط 6 گیگابایت رم همراهی می شود. این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض از اندروید پای بهره می برد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دستگاه مانند قیمت و همچنین تاریخ معرفی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

منبع: ترنجی

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها