حضور پلیس تا آرام شدن شرایط جوی در شهرها

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس تا آرام شدن شرایط جوی در شهرها و تمامی محورهای مواصلاتی حضور دارد و مردم خیالشان از بابت امنیت راحت باشد.

حضور پلیس تا آرام شدن شرایط جوی در شهرها

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در ارتباط زنده تلویزیونی با اشاره به اعلام وضعیت مسدود شدن راه‌های ارتباطی در محورهای کشور اظهار کرد: ۲۳ استان درگیر سیل و بارندگی شدید است و تعدادی از جاده‌ها همچنان مسدود است.

وی افزود توصیه ما به هم وطنان این است که فقط در موارد ضروری به سفر بروند و در شهرهای خود بمانند تا وضعیت جوی آرام شود.

فرمانده ناجا با اشاره به حضور پلیس در تمامی محورهای مواصلاتی کشور گفت: همکاران ما چه در نیروی انتظامی و چه در پلیس راهور در تمامی محورهای مواصلاتی و مناطق جهت همکاری با دستگاه‌های مربوطه و امنیت شهرها و روستاها حضور دارند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه موج برگشت سفرها شروع شده است به رانندگان توصیه می‌کنیم که حتماً با پلیس راه از نظر وضعیت جوی و راه‌ها هماهنگ شوند.

سردار اشتری با اشاره به بازدید خود از شهر آق قلا و گمیشان گفت: امروز از آق قلا و گمیشان بازدید کردم و نتیجه این بازدید این بوده است که با همکاری مردم و نیروهای مسلح تا به امروز اقدامات خوبی در این شهر انجام شده است.

وی ادامه داد: ولی هنوز بخش‌هایی از شهر در سیل هست و امیدواریم در چند روز آینده با همکاری‌های بیشتر دستگاه‌های مربوط شاهد کاهش آب گرفتگی‌ها باشیم.

فرمانده ناجا در پایان تأکید کرد: تمامی همکاران ما در نیروی انتظامی و پلیس راهور تا پایان عادی شدن شرایط در شهرها حضور دارند و خیال مردم از بابت امنیت خانه‌ها و وسایل شأن راحت باشد.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها