ایذه آماده باش برای مقابله با سیلاب احتمالی/ شهردار ایذه در سفر خارج از کشور به سر می‌برد

عضو شورای شهر ایذه گفت: با وجود اعلام حالت فوق‌العاده در استان خوزستان در روزهای گذشته خبری از شهردار ایذه نیست.

ایذه آماده باش برای مقابله با سیلاب احتمالی/ شهردار ایذه در سفر خارج از کشور به سر می‌برد

سید شاهرخ موسوی اظهار داشت: در شرایطی که تمامی کشور و استان خوزستان با سیل دست و پنجه نرم می‌کنند، عدم حضور شهردار در شهر ایذه مردم و اعضای شورای شهر را نگران کرده است.

وی با بیان اینکه وضعیت اضطراری یا وضعیت فوق‌العاده نوعی از حاکمیت است که امکان دارد در یک کشور یا یا بخشی از آن، اعلام شود تصریح کرد: این وضعیت به این معنی است که دولت می‌تواند برخی از عملکردهای عادی قوای اجرایی، قانون‌گذاری و قضائی را به حالت تعلیق درآورده یا برای یک دوره زمانی تغییر دهد؛ لغو مرخصی کارکنان ادارات، تعلیق قراردادها، موافقت نامه ها و تفاهم‌نامه‌ها به فراخور شرایط می‌تواند از سوی حاکمیت رخ دهد که با وجود اعلام حالت فوق‌العاده در استان خوزستان در روزهای گذشته خبری از شهردار ایذه نیست.

عضو شورای اسلامی ایذه اضافه کرد: هفته گذشته درپی وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر، آب به منازل تعدادی از شهروندان نفوذ کرد و خساراتی به بار آورد که لزوم بود شهردار در این شرایط در کنار مردم قرار می‌گرفت.

موسوی با اشاره به پیش‌بینی بارندگی‌های سیل‌آسا برای فردا گفت: احتمال وقوع دوباره سیلاب در ایذه می‌رود و تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان در حالت آماده باش هستند.

عضو شورای اسلامی ایذه گفت: اینکه گفته می‌شود او خارج از کشور است هنوز مشخص نیست، گوشی وی خاموش است‌ اما پیشنهاد تشکیل جلسه فوق‌العاده برای تعیین و تکلیف شهردار و شهر داده شده است.

موسوی در پایان ضمن تبریک سال نو تاکید کرد: از مردم تقاضامندیم در این شرایط خونسردی خود را حفظ و به هشدارهای ستاد مدیریت بحران توجه کنند.

منبع: تسنیم

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها