داوری عازم لوزان می‌شود

سرپرست فدراسیون والیبال ایران برای حضور در اجلاس جهانی این رشته سه شنبه عازم لوزان می‌شود.

داوری عازم لوزان می‌شود

افشین داوری در مورد سفر پیش رویش به لوزان توضیح داد: این اجلاس سالانه در سوئیس برگزار می‌شود و بحث‌های مختلفی از والیبال دنیا در آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. قرار است چهارشنبه ۱۴ فروردین (۳ آوریل) این اجلاس برگزار شود که به همین منظور بنده سه‌شنبه عازم این کشور می‌شوم.

او در خصوص برگزاری این اجلاس گفت: تا آنجا که به ما اطلاع داده‌اند قرار است بحث‌های مالی، تبلیغاتی و حتی نحوه برگزاری VNL (لیگ ملت‌های والیبال) در سال ۲۰۱۹ مورد بررسی قرار گیرد. از ساعت ۹:۳۰ صبح ۱۴ فروردین تا ۱۷ بعد از ظهر این نشست ادامه خواهد داشت و تنها یک ساعت وقفه بین این تایم وجود دارد. با اتمام جلسه، پنج‌شنبه ۱۵ فروردین به ایران برمی‌گردیم.

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: ما وقتی را هم برای ارائه درخواست‌های خود به فدراسیون جهانی می‌گیریم تا به اهداف مد نظر خود برسیم. از جمله این اهداف گرفتن میزبانی بازی‌های قاره‌ای و قهرمانی جهان نوجوانان است. سال‌هاست که میزبانی مسابقات جهانی نوجوانان را بر عهده نداشته‌ایم.

داوری در پایان در خصوص انتخاب دبیر فدراسیون والیبال نیز گفت: این مورد بسیار حساس است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم پس از تعطیلات فرد مورد نظر را معرفی کنیم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها