سیمئونه: تا آخرین نفس می‌جنگیم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل آلاوز، با وجود اختلاف 10 امتیازی با بارسلونای صدرنشین گفت بارسا بداند که اتلتیکو تا لحظه آخر برای قهرمانی می‌جنگد.

سیمئونه: تا آخرین نفس می‌جنگیم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید که تیمش دیروز در یک بازی مقتدرانه مقابل آلاوز با نتیجه 4-0 به پیروزی رسید تا در روزی که بارسلونا، صدرنشین لالیگا هم دربی کاتالونیا را با پیروزی 2-0 به پایان برده بود، اختلاف دو تیم صدرنشین لیگ اسپانیا همچنان 10امتیازی بماند، بعد از این بازی بارسلونا را تهدید کرد و گفت اتلتیکو تا آخرین لحظه برای قهرمانی از جنگیدن دست برنخواهد داشت.

شاگردان سیمئونه پیش از شروع وقفه بازی‌های ملی در لیگ قهرمانان اروپا شکست تلخی مقابل یوونتوس را تجربه کردند و در لالیگا هم مقابل اتلتیک بیلبائو شکست خوردند. اما با شروع دوباره لالیگا، اتلتیکو دیروز نشان داد که دوران ناکام پیش از وقفه را به فراموشی سپرده چرا که شاگردان سیمئونه توانستند تیم خوب آلاوز که کاندیدای راه‌یابی به جمع چهار تیم اول جدول لالیگا است را با اقتدار از پیش رو بردارند.

سیمئونه سرمربی اتلتیکو گفت:" بازیکنان ما به بازی با تیمی خوب و قدر در استادیومی با این جو نیاز داشتند. اراده بالای بچه‌ها و نحوه پیروزی در این بازی برای من واقعا لذت‌بخش و دلگرم‌کننده بود. این را فراموش نکنید که در طول فصل لالیگا، ما هرگز دست از رقابت برنمی‌داریم و رقابت کردن تا آخرین لحظه در خون‌مان است".

سرمربی اتلتیکو در ادامه گفت:" برای همین می‌گویم همه بدانند که ما تا آخرین نفس می‌جنگیم و برای قهرمانی مبارزه می‌کنیم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها