نیکبخت: خیلی‌ها چیپ می‌زنند و خراب می‌شود

بازیکن سابق سرخابی های پایتخت اعتقاد دارد پرسپولیس در بازی دیروز برتری محسوسی نسبت به استقلال نداشته است.

نیکبخت: خیلی‌ها چیپ می‌زنند و خراب می‌شود

پرسپولیس روز گذشته در دربی پایتخت با یک گل از سد استقلال گذشت و موفق شد صدرنشینی خود را تثبیت کند. علیرضا واحدی نیکبخت پیشکسوتی که در استقلال و پرسپولیس سابقه بازی دارد و البته همیشه خودش را استقلالی دانسته درباره مسابقه روز گذشته گفت: در شهر آورد 89 برای دقایقی کوتاه فوتبال زیبایی را از دو تیم بزرگ پایتخت شاهد بودیم و در ادامه مسابقه عملکرد فنی سرخابی ها چنگی به دل نزد.

استقلال شروع خوبی داشت اما تیمی می تواند به موفقیت برسد که بتواند ریتم اصلی اش را در طول 90 دقیقه حفظ کند.


نیکبخت در ادامه گفت و گویش با ایرنا تاکید کرد: گلی که استقلال دریافت کرد شوک منفی بزرگی برای این تیم بود و باعث شد تمرکزشان را از دست بدهند و در ادامه مسابقه به بازی ای روی بیاورند که مورد علاقه پرسپولیس بود. ارسال توپ های بلند باعث شد مدافعان پرسپولیس اجازه گل زنی به بازیکنان استقلال را ندهند و به آنها را به راحتی خنثی کنند.


وی ادامه داد: پرسپولیس در برابر استقلال موقعیت گلی نداشت و نسبت به این تیم برتری محسوسی نداشت و فقط توانست روی یک ضربه ایستگاهی دروازه آبی پوشان تهرانی را باز کند.


بازیکن سابق سرخابی ها درباره ضربه پنالتی که فرشید اسماعیلی از دست داد گفت: او در یک لحظه تصمیم گرفت به صورت چیپ به توپ ضربه بزند و متاسفانه پنالتی اش به اوت رفت.خیلی از بازیکنان بزرگ نیز پنالتی از دست داده اند.


او افزود: شهرآورد با تمام خاطرات تلخش برای استقلال به پایان رسید و این تیم باید با فراموش کردن آن به فکر مسابقات آینده ای باشد که در پیش است. استقلال هنوز شانس قهرمانی در مسابقات لیگ برتر را دارد به شرطی که در هفته های باقیمانده هوشیارتر و باهوش تر عمل کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها