بازیگر مشهور هالیوودی مجبور به عذرخواهی شد

لیام نیسون بازیگر ایرلندی سینمای هالیوود در پی اظهارات نژاد پرستانه اخیرش عذرخواهی کرد.

بازیگر مشهور هالیوودی مجبور به عذرخواهی شد

لیام نیسون بازیگر مشهور ایرلندی سینمای هالیوود که چندی پیش به خاطر صبحت‌های نژاد پرستانه اش در یک برنامه تلویزیونی مورد اعتراض قرار گرفته بود بعد از دو ماه از صحبت‌هایی که انجام داده بود عذرخواهی کرد.

او در یک برنامه تلویزیونی خاطره‌ای مربوط به چهل سال پیش را تعریف کرده بود که در آن به خاطر گرفتن انتقام دوست نزدیکش به مدت یک هفته به خیابان‌ها و محله‌های پایین شهر می‌رفت به امید اینکه یک سیاه پوست را ببیند که با او درگیری لفظی پیدا کند و در نهایت او را بکشد، او این خاطره را با لحنی تند علیه سیاه پوستان بیان کرده بود و در جدید‌ترین مصحابه اش به خاطر افکار و اعمال غیر قابل قبولش عذرخواهی کرده است.

او در این باره می‌گوید: بعد از گذشتن چند هفته و فکر کردن روی صحبت‌هایم و حتی صحبت کردن با چندین نفر از مردم متوجه شدم که در هنگام تعریف خاطره ام هدفم را گم کردم و بسیاری از آن‌ها رنجاندم، و من از درک اینکه صحبت‌هایم چه تاثیری خواهد داشت عاجز بودم بنابراین عمیقا از صحبت‌های گذشته‌ام عذر خواهی می‌کنم.

نیسون پیش از این نیز تاوان صحبت هایش را داده بود چرا که او کمی قبل از اکران فیلم جدیدش به نام «تعقیب سرد» خاطره اش را تعریف کرده بود و به همین دلیل پیش نمایش فیلمش در فرش قرمز نیویورک لغو شد و پس از اکران نیز در گیشه‌های فروش موفقیت آمیر نبود و بدترین فروش فیلم‌های وی از سال ۲۰۱۰ را رقم زد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها