به اخراج گتوزو از میلان فکر نکرده‌ایم

لئوناردو، مدیر ورزشی آث میلان می‌‌گوید قصدی برای صحبت کردن درباره آینده گنارو گتوزو ندارد ولی تاکید می‌کند که میلان هرگز به اخراج گتوزو از این تیم فکر نکرده است.

به اخراج گتوزو از میلان فکر نکرده‌ایم

درحالیکه گنارو گتوزو، سرمربی آث میلان پیش از بازی دیروز این تیم مقابل سامپدوریا گفت در پایان فصل جاری با مدیران باشگاه درباره آینده‌اش صحبت خواهد کرد ولی لئوناردو، مدیر ورزشی میلان گفت با اینکه قصد ندارد درباره آینده گتوزو در این باشگاه صحبت کند ولی تاکید می‌کند که میلان هرگز به اخراج گتوزو فکر نکرده است.

لئوناردو که پس از شکست 1-0 میلان مقابل سامپدوریا با خبرنگاران گفت و گو می‌کرد وقتی با سوالی درباره احتمال اخراج گتوزو مواجه شد از سوالی که در این باره از گتوزو پرسیده شده بوده و پاسخ او ابراز تعجب کرد. لئوناردو در ادامه گفت:" گتوزو با میلان قرارداد دارد و ما به خاطر وجود این قرارداد درباره آینده او صحبت نخواهیم کرد".

مدیر ورزشی میلان در ادامه گفت:" آینده گتوزو در حال حاضر اولویت باشگاه نیست. راستش را بخواهید وقتی خبرنگار آن سوال را از او پرسید من واقعا تعجب کردم. قبل از اینکه ما کارمان را به عنوان مدیر ورزشی باشگاه شروع کنیم او سرمربی میلان بود و تا این لحظه هرگز به برکناری او فکر نکرده‌ایم".

لئوناردو در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" اگر یک روز با گتوزو بتوانیم اسکودتو را ببریم عالی می‌شود. او به عنوان بازیکن با میلان تاریخسازی کرده. از این گذشته تا پایان فصل 2 ماه باقی مانده و این در فوتبال زمان خیلی طولانی‌ای است".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها